مشخصات و تصاویر ردمی A2 فاش شد - تکفارس 
مشخصات و تصاویر ردمی A2 فاش شد - تکفارس 

مشخصات و تصاویر ردمی A2 فاش شد

افشین نوری
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - 10:44
مشخصات و تصاویر ردمی A2 فاش شد - تکفارس 

گوشی ردمی ظاهرا قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا مشخصات و تصاویر آن فاش شده است. 

ردمی A2 از نظر طراحی تفاوت چندانی با مدل قبلی خود یعنی ردمی A1 نخواهد داشت و از ناچ قطره‌ای بهره خواهد برد.  این گوشی احتمالا از تراشه هلیو G36 استفاده خواهد کرد. 

گوشی ردمی A2 همچنین از یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی IPS LCD  بهره خواهد بود و در یک نسخه ۲/۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد‌. در ضمن باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با سرعت شارژ ۱۰ وات و دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی همچنین سیستم عامل اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد.

چند ماه پیش، گوشی ردمی A1 با یک نمایشگر ۶٫۵۲ اینچی LCD با وضوح HD پلاس معرفی شد. این گوشی مجهز به تراشه هلیو A22 بود و ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. 

ردمی A1 از یک سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی خود استفاده می‌کرد که شامل یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و و یک دوربین ۲  مگاپیکسلی می‌شد. دوربین سلفی آن نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بود. ردمی A1 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فناوری شارژ سریع ۱۰ وات بهره می‌برد و اندروید ۱۲ را روی خود اجرا می‌کرد. 

در حالیکه ردمی A1 به قیمت حدود ۸۰ دلار عرضه شد انتظار می‌رود ردمی A2  به قیمت ۹۷ یورو در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی ارائه شود. نظر شما درباره مشخصات و طراحی این گوشی چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید