بهترین روش‌ها برای ساخت شماره مجازی آمریکا - تکفارس 
بهترین روش‌ها برای ساخت شماره مجازی آمریکا - تکفارس 

بهترین روش‌ها برای ساخت شماره مجازی آمریکا

تکفارس
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - 22:00
شماره مجازی آمریکا

داشتن شماره مجازی کشورهای دیگرریال یکی از امکانات دنیای مجازی است که انجام برخی کارها را برای ما بسیار راحت‌تر کرده است و می توانیم با استفاده از این سرویس، بسیاری از محدودیت‌ها را برداریم و برای ارسال پیام‌ها و انجام کارهای خود وابسته به یک کشور خاص نباشیم. شماره مجازی آمریکا در بین شماره‌های مجازی کشورهای مختلف، پرطرفدارترین شماره است؛ به خاطر اینکه با استفاده شماره مجازی رایگان آمریکا شما می‌توانید تقریباً در هر سرویسی که می‌خواهید ثبت نام کنید و کارهای خودتان را انجام دهید و هیچ محدودیتی برای گرفتن شماره مجازی آمریکا نخواهید داشت.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد شماره مجازی آمریکا صحبت کنیم و بگوییم که استفاده از چنین شماره‌هایی چه مزیت‌هایی را برای شما دارد و چطور می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و در آخر نیز می گوییم که چطور می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای، برای خودتان یک شماره مجازی رایگان آمریکا بسازید و از آن برای ثبت نام در سرویس‌های مختلف استفاده کنید. اگر به دنبال این هستید که یاد بگیرید چطور شماره مجازی مربوط به کشور آمریکا داشته باشید و برای خودتان یک شماره مجازی بسازید که به انجام کارهایتان کمک می‌کند، حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. قبل از اینکه به سراغ ادامه مقاله برویم مایلم آموزش امنیت در شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت فرادرس را به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

چرا شماره مجازی آمریکا بسیار پرطرفدار است؟

در ابتدای این مقاله شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اصلاً چرا شماره مجازی آمریکا طرفداران زیادی دارد و خیلی از افراد به دنبال آن هستند؟ باید بگوییم که این موضوع کاملا به اعتبار کشور آمریکا در جهان مربوط می‌شود. در ادامه با هم برخی از دلایلی که باعث شده‌اند شماره آمریکا محبوبیت زیادی داشته باشد را بررسی خواهیم کرد:

عدم وجود تحریم‌ها

اولین دلیلی که باعث شده است شماره آمریکا محبوبیت زیادی داشته باشد، این است که تقریباً هیچ کشوری آمریکا را تحریم نکرده است و به همین خاطر شما می‌توانید از شماره‌های این کشور برای ثبت نام در هر سرویس و هر وب‌سایتی استفاده کنید. این موضوع باعث می‌شود که شما محدودیتی در استفاده از شماره‌های مجازی این کشور نداشته باشید و بتوانید به راحتی ثبت نام خود را انجام دهید و از سرویس دلخواه خود استفاده کنید.

وجود سرویس‌های آمریکایی

در دنیای اینترنت، سرویس‌های کمکی زیادی وجود دارند. نکته جالب این است که اکثر این سرویس‌ها در کشور آمریکا حضور دارند و ممکن است برخی از این سرویس‌ها به صورت محلی کار خودشان را انجام دهند. برای همین اکثر سرویس‌ها به شما اجازه نمی‌دهند که شماره‌ای غیر از شماره آمریکا را ثبت کنید و مجبور هستید که از یک شماره مربوط به این کشور استفاده کنید. حتی سرویس‌هایی که محلی نیستند هم با شماره آمریکا راحت‌تر فعال‌سازی می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و ممکن است با شماره کشورهایی مانند ایران یا کشورهای خاورمیانه، مشکل داشته باشند.

جلب اعتماد بیشتر

اگر از جمله افرادی باشید که بخواهید به مشتریان ساکن آمریکا خدمات یا محصولات خودتان را ارائه کنید، باید بدانید که اگر یک شماره مجازی آمریکا داشته باشید، این افراد بسیار راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند و با شما وارد مذاکره می‌شوند؛ چون خیلی از اوقات وجود شماره مربوط به کشورهای خاورمیانه، باعث می‌شود که افراد به شما اعتماد کافی نداشته باشند و پروژه خودشان را به شما ندهند یا محصولات شما را خریداری نکنند. برای این منظور نیز داشتن شماره مجازی آمریکا می‌تواند کمک کند که بتوانید اعتمادسازی بیشتری انجام دهید و راحت‌تر با مشتریان بالقوه خودتان در ارتباط باشید.

خب تا به اینجا در مورد این صحبت کردیم که چرا شماره مجازی آمریکا محبوبیت زیادی در بین استفاده کنندگان از شماره مجازی دارد. حالا می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چطور یک شماره مجازی رایگان آمریکا برای خودتان بسازید. ساخت این شماره مجازی رایگان است و نیازی نیست هیچ هزینه‌ای برای آن پرداخت کنید.

شماره مجازی آمریکا

برنامه ساخت شماره مجازی آمریکا

اگر در گوگل سرچ ساده‌ای برای عبارت شماره مجازی آمریکا داشته باشید، متوجه خواهید شد که وب‌سایت‌های زیادی هستند که اقدام به فروش شماره مجازی می‌کنند و می‌توانید از آن‌ها شماره هر کشوری را تهیه کنید. اما نکته مهم این است که تمامی شماره‌هایی که در این وب‌سایت‌ها وجود دارند دو حالت دارند.

شماره‌های اجاره‌ای

اولین مدل شماره‌های اجاره‌ای هستند که می‌توانید آن‌ها را از این وب‌سایت‌ها اجاره کنید تا بتوانید کار خودتان را انجام دهید و در سرویس موردنظر خودتان ثبت نام کنید. این شماره‌ها در مالکیت شما نخواهند بود و به همین خاطر نیاز است که برای استفاده از آن‌ها دقت کافی داشته باشید و در سرویس‌های خیلی حساس مانند شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها ثبت نام نکنید، چون ممکن است هر فرد دیگری نیز از این شماره‌ها استفاده کند و به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. این شماره‌ها معمولاً پس از دریافت پیامک فعال‌سازی و… از دسترس شما خارج می‌شوند و مجدداً نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

شماره‌های اختصاصی

دومین مدلی که برای تهیه شماره مجازی وجود دارد، این است که شما از شماره‌های اختصاصی استفاده کنید. این شماره‌ها معمولاً به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید آن‌ها را کامل خریداری کرده و به صورت دائمی از آن‌ها استفاده کنید. این شماره‌ها کاملاً به مالکیت شما در‌می‌آیند و می‌توانید همیشه از آن‌ها استفاده کنید. تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که برای شماره خودتان امنیت کافی را برقرار کنید و مثلاً سریع پسوردهای آن را تغییر دهید تا شخص دیگری به شماره دسترسی نداشته باشد و نتواند از آن استفاده کند.

این دو نوع شماره، به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید از سرویس‌های موردنظرتان استفاده کنید و همان‌طور که اشاره کردیم، توصیه ما این است که برای انجام کارهای مهم و شخصی خودتان، حتما از شماره‌های اختصاصی استفاده کنید تا امنیت کافی داشته باشند و احتمال سرقت اطلاعات خصوصی شما به حداقل برسد. در ادامه می‌خواهیم به شما یک برنامه موبایلی جالب را معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید یک شماره مجازی آمریکا برای خودتان تهیه کنید. شماره مجازی شما تا ۳۰ روز به صورت رایگان در اختیار شما خواهد بود تا بتوانید از آن استفاده کنید.

مدل این شماره‌ها به صورت اجاره‌ای است و اگر پس از ۳۰ روز آن را خریداری نکنید، ممکن است توسط اشخاص دیگری نیز استفاده شود. به همین خاطر توصیه می‌کنیم که از این شماره‌ها برای سرویس‌های خیلی خصوصی مانند تلگرام و واتساپ و… استفاده نکنید تا به مشکل نخورید و امنیت اطلاعاتتان به خطر نیفتد.

شماره مجازی آمریکا

Text Free، برنامه ساخت شماره مجازی آمریکا

اپلیکیشن موبایلی Text Free، برای اندروید در دسترس است و می‌توانید از آن استفاده کنید. اپلیکیشن تکست فری برای ساخت شماره مجازی رایگان کاربرد دارد و می‌توانید از آن استفاده کنید تا شماره مجازی آمریکا را بسازید. این اپلیکیشن را می‌توانید از گوگل پلی یا مارکت‌های ایرانی اندروید دریافت کنید تا بتوانید کار ساخت شماره مجازی را در آن انجام دهید. در ادامه با هم قدم به قدم بررسی می‌کنیم که چطور می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن، شماره‌های دلخواه خودتان را بسازید.

تغییر آی پی

در ابتدا باید بگوییم که بعد از نصب این برنامه، برای اینکه بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید، نیاز است از برنامه‌های تغییر آی پی یا همان فیلترشکن استفاده کنید تا بتوانید آی پی خودتان را به کشورهای دیگر تغییر دهید. برای اینکه نتیجه بهتری از این اپلیکیشن دریافت کنید، کشور موردنظر را روی آمریکا یا کانادا تنظیم کنید تا اپلیکیشن شما را بلاک نکند و بتوانید به سادگی از تمامی امکاناتی که دارد استفاده کنید.

ثبت نام در اپلیکیشن

وقتی وارد این اپلیکیشن شوید، نیاز است که برای اولین بار در آن ثبت نام کنید. برای شروع روی گزینه sign up کلیک کنید تا بتوانید مراحل ثبت نام را انجام دهید.

دسترسی به لوکیشن

در مرحله بعدی، اپلیکیشن از شما دسترسی لوکیشن می‌خواهد و باید این دسترسی را به نرم افزار بدهید تا بتوانید به مراحل بعدی ثبت نام وارد شوید. نیازی نیست بابت دسترسی به لوکیشن نگران باشید و اجازه دسترسی را به اپلیکیشن بدهید.

انتخاب پیش شماره

در مرحله بعدی نیاز است که پیش شماره ایالتی که می‌خواهید را وارد کنید. مثلا اگر می‌خواهید شماره مجازی آمریکا مربوط به ایالت نوادا باشد، باید کد ایالت‌های مختلف آمریکا را جستجو کنید تا بتوانید از بین آن‌ها کد نوادا را پیدا کرده و در این اپلیکیشن استفاده کنید. دقت کنید که ممکن است برخی کدها در دسترس نباشند و نیاز است کدهای مختلفی را تست کنید تا بتوانید شماره‌هایی را انتخاب کنید که در دسترس هستند و قبلا توسط افراد دیگر استفاده نشده‌اند.

شماره مجازی آمریکا

انتخاب شماره دلخواه

در مرحله بعدی، براساس پیش شماره‌ای که وارد کرده‌اید و قبول شده است، شماره‌های پیشنهادی که وجود دارند را مشاهده می‌کنید که می‌توانید هرکدام از آن‌ها را که دوست داشتید انتخاب کنید. دقت کنید که این بخش، تاثیری در کیفیت شماره ندارد و بیشتر سلیقه‌ای است و می‌توانید از بین شماره‌های موجود، هرکدام که برایتان جذاب‌تر است را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

وارد کردن مشخصات

در قسمت بعدی از روش ساخت شماره مجازی آمریکا رایگان، نیاز است که شما مشخصات خودتان را وارد کنید تا مراحل ثبت نام را طی کنید. در این مرحله شما می‌توانید چند کادر را ببینید که باید در آن‌ها مشخصات خودتان را وارد کنید. در کادر اول نیاز است که یک ایمیل وارد کنید که حتی می‌توانید از ایمیل های خودتان که خیلی مهم نیستند برای این موضوع استفاده کنید.

البته دقت کنید که باید بتوانید بعدها به آن ایمیل دسترسی داشته باشید. در کادر بعدی نیاز است که یک رمز یا پسورد برای خودتان انتخاب کنید تا با استفاده از آن بتوانید به اپلیکیشن دسترسی داشته باشید و در مرحله بعدی نیاز است که جنسیت خودتان را انتخاب کنید. اگر خانم هستید باید گزینه female را انتخاب کنید و اگر آقا هستید گزینه male را انتخاب کنید تا بتوانید به مرحله بعدی بروید. در پایان نیز روی گزینه sign up کلیک کنید تا ثبت نام شما به صورت کامل انجام شود.

اجازه دسترسی

مرحله بعدی این است که به برنامه ساخت شماره مجازی رایگان، دسترسی به میکروفن و… بدهید تا بتوانید برای مکالمات خودتان از آن استفاده کنید. این دسترسی‌ها را نیز باید بدهید تا اپلیکیشن بتواند به درستی کار خود را انجام دهد.

انتخاب روش آشنایی

در مرحله بعدی این اپلیکیشن از شما می‌خواهد که انتخاب کنید چطور با آن آشنا شده‌اید. این مرحله تاثیری در عملکرد اپلیکیشن نخواهد داشت و به نوعی نظرسنجی از کاربران است.

مشخصات فردی

در مرحله بعدی از شما خواسته می‌شود که سن خودتان را وارد کنید که در این مرحله می‌توانید بازه سنی خود را مشخص کنید. در قسمت بعد نیز از شما خواسته می‌شود جنسیت خودتان را مشخص کنید که در این مرحله نیز می‌توانید گزینه‌های مرتبط را انتخاب کنید.

شماره مجازی آمریکا

خرید سرویس

در مرحله آخر این اپلیکیشن به شما می‌گوید که ۳۰ روز رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید و در صورتی که می‌خواهید آن شماره به صورت دائمی برای شما شود، می‌توانید هزینه آن را پرداخت کنید. در این مرحله نیازی نیست پرداخت انجام دهید و روی گزینه maybe later کلیک کنید تا از آن رد شوید.

اتمام کار

حالا کار شما تمام است و می‌توانید از شماره خودتان در هر کجا که می‌خواهید استفاده کنید و محدودیتی برای این موضوع نخواهید داشت.

کلام آخر در مورد شماره مجازی آمریکا

در این مقاله در مورد شماره مجازی آمریکا صحبت کردیم و گفتیم که اصلاً چرا این شماره مجازی، در بین شماره‌های بقیه کشورها طرفداران بیشتری دارد و اکثر افراد به دنبال این هستند که شماره‌های مربوط به آمریکا را خریداری کنند. همچنین در ادامه با هم بررسی کردیم که چطور می‌توانید یک شماره مجازی رایگان برای خودتان بسازید و در مورد انواع شماره مجازی اجاره‌ای و اختصاصی صحبت کردیم تا به صورت کامل با آن‌ها آشنا شوید. در آخر نیز به شما اپلیکیشنی را معرفی کردیم که اجازه می‌دهد بدون نیاز به پرداخت هزینه، برای خودتان یک شماره آمریکا بسازید و آن را تا ۳۰ روز به صورت رایگان استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که در مورد ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا اطلاعات کاملی کسب کنید و بتوانید برای زمان‌های ضروری، از این روش استفاده کنید تا شماره دلخواه خودتان را ایجاد کنید. در پایان مایلم آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله با آن را که توسط فرادرس منتشر شده است به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.