آموزش security+ به زبان فارسی از مقدماتی تا پیشرفته + فیلم آموزش سیکیوریتی پلاس - تکفارس 
آموزش security+ به زبان فارسی از مقدماتی تا پیشرفته + فیلم آموزش سیکیوریتی پلاس - تکفارس 

آموزش security+ به زبان فارسی از مقدماتی تا پیشرفته + فیلم آموزش سیکیوریتی پلاس

تکفارس
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - 22:00
آموزش security+ به زبان فارسی

امروزه مبحث امنیت شبکه و کامپیوتر، به یکی از زمینه‌های تخصصی بسیار مهم تبدیل شده است. در این زمینه، Security Plus همچون دریچه‌ای برای ورود به دنیای امنیت سایبری و امنیت اطلاعات در بیشتر زمینه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات به شمار می‌آید. تمامی کسب‌وکارها این روزها اهمیت ویژه‌ای برای امنیت داده‌ها و شبکه کامپیوتری خود قائل هستند. برای همین در هر کسب و کاری نیازی مبرم به یک کارشناس امنیت شبکه احساس می‌شود. این موضوع سبب شده افراد بسیاری به فکر آموزش و یادگیری سیکیوریتی پلاس و فراگیری حرفه‌ای این مبحث مهم باشند. ساده‌ترین راه طی کردن دوره‌های security+ است. اگر شما نیز به دنبال آموزش security+ به زبان فارسی هستید توصیه می‌شود این مطلب را تا انتها دنبال کنید. قبل از اینکه به سراغ ادامه مقاله برویم مایلم مجموعه آموزش شبکه‌های کامپیوتری فرادرس را به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

اهمیت حفظ امنیت سایبری

منظور از امنیت فناوری اطلاعات در واقع روش‌ها، ابزار و پرسنل مورداستفاده جهت دفاع از دارایی‌ها و اطلاعات سازمانی است. با برقراری و حفظ امنیت اطلاعات، می‌توان به خوبی از دارایی‌ها، دستگاه‌ها و خدمات در مقابل عوامل مخربی چون اختلال، سرقت یا سوءاستفاده کاربران غیرمجاز محافظت نمود. این تهدیدها گاهی ممکن است از سمت بیرون و گاهی از سمت داخل باشد. اما در نهایت تمامی این تهدیدها عاملی مخرب به شمار خواهند آمد. به کمک یک استراتژی امنیتی مؤثر می‌توان از طیف گسترده‌ای از رویکردها به منظور کاهش نقاط ضعف و هدف قرار دادن بسیاری از تهدیدات سایبری بهره گرفت.

همچنین به منظور شناسایی، پیشگیری و واکنش در مقابل تهدیدات امنیتی از سیاست های امنیتی، ابزارهای نرم‌افزاری و خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات استفاده خواهد شد. این روزها با پیشرفت فناوری، اگر چه مدافعان فناوری می‌توانند از قبال آن به منفعت برسند اما در این زمینه دست مجرمان سایبری نیز برای خرابکاری‌های امنیتی از راه‌های مختلف بازتر خواهد بود. برای همین نیاز است که شرکت‌ها برای حفظ دارایی‌های دیجیتال خود شرایط ایمنی را به طور مرتب بررسی نموده و برای جلوگیری از اقدامات مخرب مجرمان سایبری همیشه خود را به روز نگه دارند. یکی از بهترین راه‌ها به منظور یادگیری اصول امنیت مجازی، شرکت در دوره آموزشی security+ است.

security+ چیست؟

security+ در واقع یک گواهینامه جهانی به منظور تأیید مهارت‌های اساسی افراد به منظور انجام وظایف اصلی امنیتی و دنبال کردن حرفه امنیت فناوری اطلاعات می‌باشد. این گواهینامه به عنوان اولین گواهینامه امنیتی هر متخصص فناوری اطلاعاتی محسوب می‌شود. این گواهینامه تامین کننده دانش اصلی موردنیاز برای هر نقش امنیت سایبری است و به منظور انجام کارهای امنیت سایبری سطح متوسط، حکم یک سکوی پرش را خواهد داشت. بعد از یک دوره security+ می‌توان انتظار داشت که افراد به مهارت‌های زیر دست پیدا نموده باشند:

  1. شناسایی انواع مختلف مصالحه و درک مفاهیم تست نفوذ و اسکن آسیب پذیری
  2. نصب، پیکربندی و استقرار اجزای شبکه در زمان ارزیابی و رفع مشکلات جهت حفظ امنیت سازمان خود
  3. اجرا و پیاده ­سازی معماری شبکه ایمن و مفاهیم مهندسی سیستم­ ها
  4. توانایی نصب، پیکربندی هویت و دسترسی به خدمات و کنترل ­ها
  5. پیاده­ سازی و خلاصه ­سازی بهترین روش­ های مدیریت ریسک و تاثیر تجاری
  6. نصب و پیکربندی تنظیمات امنیتی بی­سیم و پیاده ­سازی زیرساخت کلید عمومی

سیکیوریتی پلاس گواهی امنیتی ارائه شده از سوی انجمن صنعت فناوری محاسبات به نام CompTIA است. این گواهینامه جزو گواهینامه‌های محبوب برای متخصصین امنیتی سطح ابتدایی محسوب می‌شود. قطعاً این گواهینامه به افراد فعال در زمینه زمینه، در ارتقاء شغل و افزایش درآمد کمک شایانی خواهد نمود. آموزش security+ به زبان فارسی یک فرصت عالی برای بالا بردن شانس موفقیت در این آزمون است.

آموزش security+ به زبان فارسی

CompTIA Security + چه پیش ­نیازی دارد؟

خیلی از گواهینامه‌ها همچون CISSP نیازمند تجربه کاری چندین سال‌های هستند. اما برای دریافت مدرک Security + صرفاً بایستی در آزمون آن نمره قبولی را دریافت کنید و به هیچ پیش‌نیازی، احتیاج نخواهد بود. این موضوع باعث شده که حتی اگر شما به تازگی در این زمینه ورود نموده‌اید نیز به راحتی امکان ارتقاء دانش خود در زمینه امنیت سایبری را داشته باشید. شما به کمک این گواهینامه از دانش موردنیاز برای هر شغل امنیت سایبری برخوردار می‌شوید و در کار خود حرفه‌ای‌تر خواهید شد. البته این را باید در نظر داشته که برای قبولی در این آزمون نیاز است که شما در وهله اول خوب آموزش دیده باشید و به همین دلیل آموزش Security +به زبان فارسی می‌تواند در این زمینه بسیار مؤثر باشد.

مزایای کسب گواهی security+

به دلیل اهمیت پیدا کردن روزافزون امنیت سایبری، هر روزه شاهد ایجاد موقعیت‌های شغلی جدید در زمینه فناوری اطلاعات هستیم. برای همین افزایش دانش در این زمینه می‌توانید امنیت شغلی و درآمدی مضاعف را برای افراد به همراه داشته باشد. به کمک آموزش security+ به زبان فارسی شما می‌توانید به راحتی موفق به کسب گواهینامه security+ CompTIA شده و از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

security+ یک مدرک عمومی و کلی است

گواهینامه security+ برخلاف دیگر گواهینامه­ها، برای کلیه شرکت‌ها نظیر hp، سیسکو و… دارای اعتبار است و در مورد کارهای قابل انجام با این مدرک محدودیتی وجود نخواهد داشت. عدم تمرکز CompTIA Security + بر سخت‌افزار و نرم‌افزاری خاص، شما به راحتی این امکان را داشته تا بر روی افزایش دانش فنی خود متمرکز شوید. به نوعی در انواع شبکه‌های مختلف امکان بهره‌مندی از این مهارت برای شما وجود خواهد داشت.

دانش و مهارت شما در زمینه فناوری اطلاعات بسیار بالا خواهد رفت

با دریافت این گواهینامه، به دانش و مهارت‌های مفیدی را برای رسیدن به یک جایگاه شغلی عالی دست پیدا خواهید نمود. از طریق Security +شما با فناوری‌های جدیدی آشنا شده و با کسب آمادگی جهت ورود به هر یک از امتحانات CompTIA دانشی جدید یاد خواهید گرفت. با این اطلاعات شما می‌توانید یک پایگاه دانش گسترده‌ای را برای خود رقم بزنید. در این صنعت به منظور آمادگی لازم جهت شرکت در این آزمون، دوره‌های زیادی وجود داشته که قطعاً یکی از موثرترین آن­ها آموزش Security + به زبان فارسی فرادرس می‌باشد؛ برای مشاهده مجموعه آموزش امنیت شبکه فرادرس می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

Security + به پیش ­نیازی ندارد

CompTIA Security + در واقع حکم یک گواهینامه سطح وروی را خواهد داشت که هر فردی به منظور ورود به زمینه امنیت اطلاعات، می‌تواند جهت دستیابی به یک آینده شغلی مناسب، به سراغ آن برود. عدم نیاز به طی کردن دوره‌های پیش‌نیاز باعث شده افراد بسیاری به فکر گرفتن این گواهینامه باشند. البته این عدم نیاز به پیش‌نیاز باعث شده افراد به دانش و پایه قوی‌تری برای شرکت در این دوره مهم داشته باشند که یکی از ساده‌ترین راه‌ها آموزش Security +به زبان فارسی خواهد بود.

آینده شغلی شما را تضمین می­کند

این روزها در صنعت IT، برای پیدا کردن یک شغل عالی و با جایگاهی مناسب رقابت زیادی بین متخصصین وجود خواهد داشت. از این رو داشتن تجربه و دانش کافی در این زمینه می‌تواند به شما در کمک بسیاری کند. قطعاً یک کارفرما، از بین افراد مختلف، در نهایت فردی را انتخاب خواهد نمود که موفق به دریافت گواهینامه CompTIA Security + شده باشد. در واقع این گواهینامه حکم یک برگ برنده را برای شما خواهد داشت.

آموزش security+ به زبان فارسی

حقوق شما افزایش پیدا می­کند

قطعاً شما نیز دوست دارید به اندازه مهارت و دانش خود دستمزد بگیرید. یکی از راه‌های مؤثر برای کسب حقوق بیشتر در زمینه شغلی امنیت اطلاعات و IT گرفتن گواهینامه CompTIA Security + است. در واقع بعد از دریافت این گواهی شما به دلیل بالا رفتن میزان تجربه و مهارت، می‌توانید حقوق بیشتری را دریافت کنید. در واقع این گواهی به شما کمک می‌کند تا نسبت به فردی بدون گواهی، حقوق بیشتری بگیرید.

از یک انجمن قوی برخوردار می­شوید

با کمی یادگیری زبان انگلیسی شما این امکان را داشته تا از مطالب بسیار تخصصی این انجمن برخوردار شده و همیشه اطلاعات خود را بروز نگه دارید. با قرارگیری در یک جامعه قوی، شما می‌توانید همیشه در شغل خود به صورت یک فرد حرفه‌ای و موفق حاضر شوید. این انجمن در واقع متشکل از دارندگان گواهی CompTIA است. شما شانس این را خواهید داشت تا دانش خود را به کمک کارشناسان معتبر این گروه افزایش داده و به روز بمانید. همچنین امکان شرکت در بحث‌های مختلف کارشناسان در زمینه‌های مختلف برای شما وجود خواهد داشت.

شما را در کل دنیا به رسمیت خواهند شناخت

در کل دنیا، این گواهینامه یک گواهینامه امنیتی مهم و شناخته شده است. این گواهینامه ارائه شده از سوی انجمن صنعت فناوری محاسبات و مورد تایید ANSI می. طراحی این گواهینامه به منظور نمایش درک انسان از اطلاعات، مهارت‌ها و عملکردهای موردنیاز برای تطابق با استاندارد ISO 17024 صورت گرفته است. از این رو در ایران نیز با کسب این گواهینامه می‌توانید انتظار یک موقعیت شغلی بسیار خوب را داشته باشید.

آموزش security+ به زبان فارسی

به رضایت شخصی دست پیدا می­کنید و اعتماد به نفس شما افزایش می­یابد

بی شک با دریافت یک گواهینامه معتبر و بین‌المللی شما احساس موفقیت بیشتری خواهید داشت. بعد از دریافت گواهی CompTIA Security + قطعاً شما با اعتماد به نفس بیشتری به کار مشغول شده و جدیت و تلاش بیشتری برای موفقیت خواهید داشت و به طبع رضایت شخصی نیز در پی آن حاصل خواهد شد. این گواهی به شما این اعتماد به نفس را داده تا یک شغل موفق ایجاد کنید.

نشان دیجیتال دریافت می­کنید

بعد از قبولی در آزمون CompTIA Security + شما به عنوان پاداش، یک نشان دیجیتالی خواهید گرفت. این نشان در واقع کارت هویت مجازی شما محسوب می‌شود. با این نشان شما به خوبی توانسته تخصص خود را در این زمینه نشان داده و به نوعی دارای یک هویت تخصصی باشید. شما می‌توانید به منظور افزایش مهارت IT خود این نماد را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهید.

موردتایید دولت و سازمان­ های خصوصی است

برخورداری این گواهینامه از اعتباری بالا باعث شده شما به راحتی بتوانید یک کار دولتی یا در یک سازمان خصوصی پیدا کنید. در واقع با در دست داشتن این مدرک، دیگر نیاز به سابقه کار نخواهد بود و این برای استخدام یک قدم بسیار بزرگ و اساسی به شمار می‌آید.

می­توانید یک شغل به صورت دورکاری داشته باشید

این روزها با وجود کرونا بسیاری از افراد فعالیت کاری خود را در منزل دنبال نمودند و استقبال شرکت‌های مختلف نیز از کارمندان دور کار بیشتر شد. به کمک گواهی CompTIA Security + شما می‌توانید بدون نیاز به رفت و آمد هر روزه به شرکت و پرداخت هزینه این جابجایی، در خانه یا دفتر اختصاصی خود به کار مشغول شوید. با این کار شما می‌توانید در کنار کار، به راحتی به زندگی شخصی خود نیز رسیدگی کنید.

آموزش security+ به زبان فارسی

چه افرادی می­توانند از دوره Security + استفاده کنند؟

یکی از سؤالاتی که در مورد این گواهینامه و دوره آن در ذهن افراد ایجاد شود این است که این دوره برای چه افرادی مفید است و آیا این دوره برای افراد خاصی طراحی شده است؟ در پاسخ به این سؤال باید ذکر شود که این دوره برای افراد فعال در زمینه امنیت سایبری با مسئولیت‌های مربوط به ایمن‌سازی دستگاه‌های متصل به شبکه، خدمات شبکه و ترافیک شبکه طراحی شده است. اگر چه این دوره به پیش‌نیازی احتیاج نخواهد داشت اما در صورتی که دست کم دو سال در زمینه امنیت سایبری سابقه کاری داشته و با مفاهیم تخصصی امنیت سایبری آشنا باشید شانس شما برای قولی در این آزمون بیشتر خواهد بود. همچنین شما می‌توانید پیش از اقدام به دریافت گواهی Security + به فکر شرکت در دوره نتورک پلاس این کمپانی باشید. به طور کلی برای قبولی در آزمون Security + نیاز است که شما به خوبی نسبت به مفاهیم زیر شناخت داشته باشید:

  1. رمزنگاری
  2. کنترل دسترسی و مدیریت هویت
  3. تهدیدات و نقاط ضعف شبکه
  4. امنیت شبکه
  5. انطباق و امنیت اطلاعاتی

البته یک راه ساده‌تر و سریع‌تر نیز به منظور یادگیری هر چه بهتر این مفاهیم وجود داشته و آن شرکت در دوره آموزش Security + به زبان فارسی است. شما می‌توانید با حضور در یک دوره حرفه‌ای به زبان فارسی، به خوبی دانش کافی برای شرکت در آزمون Security + را کسب نموده و به راحتی نمره قبولی را در این آزمون دریافت کنید.

آموزش security+ به زبان فارسی از مقدماتی تا پیشرفته + فیلم آموزش سیکیوریتی پلاس - تکفارس 

کلام آخر در مورد آموزش security+ به زبان فارسی

در این مطلب سعی شد تمامی آن چه که باید در مورد گواهینامه Security + بدانید در اختیار شما عزیزان قرار داده شود. همان‌طور که گفته شد ساده‌ترین راه برای قبولی در این آزمون مهم و مؤثر، شرکت در دوره‌های فارسی Security + است. در پایان مایلم مجموعه آموزش سیسکو فرادرس را به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این آموزش ارزشمند روی لینک زیر کلیک کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید