ایلان ماسک از بابت فروش سهام تسلا برای خرید توییتر اظهار تاسف کرد - تکفارس 
ایلان ماسک از بابت فروش سهام تسلا برای خرید توییتر اظهار تاسف کرد - تکفارس 

ایلان ماسک از بابت فروش سهام تسلا برای خرید توییتر اظهار تاسف کرد

افشین نوری
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - 21:18
ایلان ماسک

ایلان ماسک در جدیدترین اظهارنظر خود از بابت فروش سهام تسلا ابراز تاسف کرده است و گفته است که‌ نباید سهام این شرکت را به خاطر خرید تسلا می‌فروخت. ماسک سال گذشته برای خرید توییتر مجبور شد بخش بزرگی از سهام تسلا را بفروشد و همین موضوع باعث کاهش ارزش سهام این شرکت شد. 

ماسک همچنین گفته است که مدیریت توییتر کار بسیار سختی است و به دنبال یک مدیرعامل جدید برای آن می‌گردد. تغییرات اخیر توییتر باعث انتقادات فراوانی از او شده و به همین‌خاطر او اعلام کرده که برای ایجاد تغییرات آتی در توییتر، از روش نظرسنجی استفاده خواهد کرد. او اخیرا با ایجاد یک نطرسنجی، از کاربران پرسید آیا موافق باقی ماندن او به‌عنوان مدیرعامل توییتر هستند یا نه. نتیجه نظرسنجی نشان داد که ۵۷.۵ درصد موافق رفتن او هستند و ۴۲.۵ درصد مخالفند. ماسک گفته بود که از نتیجه این نظرسنجی تبعیت خواهد کرد. ‌

ماسک حالا در حساب توییتری خود نسبت به فروش سهام تسلا برای خرید توییتر اظهار تاسف کرده و گفته است که اشتباه بزرگی کرده که این کار را کرده است. او به‌تازگی ۳.۵۸ میلیارد دلار از سهام شرکت تسلا را به فروش رسانده بود و از ماه نوامبر ۲۰۲۱ تاکنون در مجموع ۳۹ میلیارد دلار از سهام تسلا را فروخته است. ماسک از زمانی که توییتر را خریده است تغییرات زیادی در آن ایجاد کرده است و حتی اکانت توییتری دونالد ترامپ را بازگرداند. 

ماسک گفته است که به محض پیدا کردن یک فرد مناسب برای سمت مدیرعاملی توییتر، از این سمت کناره‌گیری خواهد کرد و تمرکز خود را روی کارهای فنی توییتر خواهد گذاشت. از طرف دیگر، شرکت اسپیس ایکس قرار است یکی از بزرگترین تست‌های خود را انجام دهد. در این‌ تست، راکت Super Heavy  با ۳۳ موتور قدرتمند به فضا پرتاب خواهد شد و ظاهرا Gwynne Shotwell رییس فعلی اسپیس ایکس به‌طور مستقیم بر این ماموریت نظارت خواهد کرد.

 منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.