یک آیفون نسل ۱ اپل به قیمت ۵۰,۰۰۰ دلار به حراج گذاشته شد - تکفارس 
یک آیفون نسل ۱ اپل به قیمت ۵۰,۰۰۰ دلار به حراج گذاشته شد - تکفارس 

یک آیفون نسل ۱ اپل به قیمت ۵۰,۰۰۰ دلار به حراج گذاشته شد

افشین نوری
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - 20:23
یک آیفون نسل ۱ اپل به قیمت ۵۰,۰۰۰ دلار به حراج گذاشته شد - تکفارس 

امروز در یک حراجی عمومی، یک آیفون ۲۰۰۷ که از جعبه خارج نشده و کاملا دست نخورده است به فروش گذاشته شد. قیمت پایه این گوشی ۵۰ هزار دلار تعیین شده است و هنوز مشخص نیست که آیا خریداری برای آن وجود خواهد داشت یا نه.  

صاحب این آیفون خانمی به اسم Karen Green است که می‌گوید آن را در سال ۲۰۰۷ از طرف دوستانش هدیه گرفته است و تاکنون حتی جعبه آن را هم باز نکرده است. این گوشی حالا قرار است به قیمت بسیار بالای ۵۰ هزار دلار یا حتی بیشتر از آن به فروش برسد. احتمال می‌رود این گوشی را کلکسیونرها بخرند. 

این آیفون نسل ۱ یا آیفون ۲G در سال ۲۰۰۷ تواید شده و دوستان خانم Green‌ آن را به مناسبت استخدام شدن او در یک شرکت هدیه داده‌ بودند. او می‌گوید که در آن سال سه خط تلفن داشته است و به خاطر محدودیت‌های اعمال شده از سوی اپراتورها نمی‌توانست از آیفون مذکور استفاده کند. او سپس در سال ۲۰۱۹ می‌خواسته آن را بفروشد اما حداکثر قیمتی که برای آن پیشنهاد شد ۵ هزار دلار بود که Green‌ آن را قبول نکرده است. این گوشی حالا به قیمت حداقل ۵۰ هزار دلار در یک حراجی به فروش گذاشته است و باید ببینیم قیمت نهایی آن چقدر خواهد بود. 

حراجی امروز توسط LCG Auctions برگزار شده و قرار است تا ۱۹ فوریه برای دریافت پیشنهادات مشتریان باز باشد. لازم به ذکر است که قبلا نیز چندین آیفون قدیمی به حراج گذاشته شده بودند و به نظر می‌رسد که قیمت تقریبی آیفون‌های نسل ۱ چیزی حدود ۳۰ هزار تا ۵۰ هزار دلار است. این‌ گوشی‌ها صرف ارزش تاریخی دارند و برای خریداران‌شان بسیار مهم هستند.  

گوشی‌های آیفون اپل هم‌اکنون مشتریان زیادی در بازار دارند و اخیرا نیز شاهد معرفی مدل‌های جدید سری آیفون ۱۴ بودیم که فروش خوبی تاکنون داشته‌اند. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.