نتایج بنچمارک انتوتو پوکو X5 پرو فاش شد - تکفارس 
نتایج بنچمارک انتوتو پوکو X5 پرو فاش شد - تکفارس 

نتایج بنچمارک انتوتو پوکو X5 پرو فاش شد

افشین نوری
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - 12:50
پوکو ایکس 5 5G

پوکو‌ قرار است به‌زودی از گوشی‌های سری پوکو X5 معرفی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره آن‌ها وجود داشته است. به همین‌خاطر خیلی دوست دارند بدانند که عملکرد این گوشی چگونه خواهد بود و با چه مدل گوشی‌هایی سر و کار خواهند داشت‌. امروز نتایج بنچمارک انتوتو این مدل پرو این سری فاش شده است که دید بسیار خوبی از عملکرد آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

واحد پوکو هند به‌تازگی با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی تایید کرده است که گوشی پوکو X5 پرو مجهز به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G خواهد بود و از یک نمایشگر۱۲۰ هرتزی Xfinity AMOLED  بهره خواهد برد. این مشخصات نشان می‌دهند که ما با یک گوشی رده‌بالا روبرو خواهیم بود.

نتایج بنچمارک انتوتو پوکو X5 پرو فاش شد - تکفارس 

این گوشی در تست‌های انتوتو امتیاز کلی ۵۴۵,۰۹۳ را کسب کرده است که امتیاز خوبی محسوب می‌شود و می‌توان آن را با گوشی‌های مجهز به تراشه‌ جدید دایمنسیتی ۱۰۸۰ مقایسه کرد. اخیرا چند گوشی با این تراشه معرفی شده‌اند که از آن جمله می‌توان به ریلمی ۱۰ پرو و ردمی نوت ۱۲ پرو اشاره کرد.

در هر حال ما با یک تراشه پیشرفته روبرو خواهیم بود که همه نیازهای کاربران را برطرف خواهد کرد. البته همیشه بین نتایج بنچمارک انتوتو و عملکرد واقعی یک گوشی اختلاف ۷ درصدی وجود دارد که چندان قابل‌توجه نیست. درهمین رابطه، یک افشاگر هندی به نام Paras Guglani فاش کرده است که پوکو X5 پرو با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۲۴,۹۹۹ روپیه عرضه خواهد شد.

اگر این خبر درست باشد X5 پرو یک گوشی بسیار عالی نسبت به قیمت‌اش خواهد بود و  ارزش خرید بالایی خو‌اهد داشت. بنابراین انتطار می‌رود که با اقبال بسیار خوب مشتریان مواجه شود. به گفته این افشاگر، عرضه پوکو X5 پرو از روز ۱۱ فوریه در هند آغاز خواهد شد و باید ببینیم که بازخورد ان در بین مشتریان چگونه خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.