تصاویر تبلیغاتی گلکسی M14 5G فاش شد - تکفارس 
تصاویر تبلیغاتی گلکسی M14 5G فاش شد - تکفارس 

تصاویر تبلیغاتی گلکسی M14 5G فاش شد

افشین نوری
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - 09:00
تصاویر تبلیغاتی گلکسی M14 5G فاش شد - تکفارس 

گوشی گلکسی M14 5G سامسونگ ظاهرا قرار است به‌ زودی معرفی شود و این گوشی تاکنون تاییدیه‌های مختلفی را دریافت کرده است که شامل BIS, Bluetooth SIG و FCC می‌شود و اخیرا نیز در بنچمارک گیک بنچ رویت شده بود. حالا تصاویر تبلیغاتی و اطلاعات تازه‌ای درباره آن افشا شده است.‌

این تصاویر را یک افشاگر مطرح به نام TheTechOutlook فاش کرده است و همانطور که می‌بینید گلکسی M14 5G دارای سه رنگ آبی تیره، آب و نقره‌ای خواهد بود و در بخش طراحی از یک ناچ قطره‌ای بهره خواهد برد و یک حاشیه نسبتا ضخیم در قسمت پایین نمایشگر خواهد داشت. سیستم دوربین پشت این گوشی هم از نوع سه‌گانه خواهد بود و یک فلاش LED در کنار دوربین‌ها وجود خواهد داشت. این گوشی از نظر ظاهری بسیار شبیه به گوشی گلکسی A14 5G است که اخیرا معرفی شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. 

تصاویر تبلیغاتی گلکسی M14 5G فاش شد - تکفارس 

براساس اطلاعاتی که از دیتابیس Bluetooth SIG به دست آمده است گلکسی M14 5G دارای دو نسخه یا شماره‌های SM-M146B/DS, SM-E14B/DS و SM-M146B/DSN خواهد بود و تنها موردی که در اسناد این پایگاه داده به آن اشاره شده است پشتیبانی M14 از اتصال بلوتوث ۵.۲ است. اما اطلاعاتی که از بنچمارک گیک بنچ به دست آمده است کمی جزییات بیشتری دارد.

طبق این داده‌ها، گلکسی M14 5G مجهز به تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ خواهد بود و از ۴ گیگابایت رم بهره خواهد برد. از طرف دیگر، این گوشی در بخش نرم‌افزار سیستم عامل اندروید ۱۳ را روی خود اجرا خواهد کرد و رابط کاربری آن One UI 5.0 خواهد بود. این رابط کاربری اخیرا معرفی شده و دارای قابلیت‌های بسیار خوبی است. اما در دیتابیس FCC ذکر شده است که گلکسی M14 از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. این‌ها همه‌ی اطلاعاتی است که  ما درباره این گوشی می‌دانیم و البته شایعاتی نیز درباره آن وجود دارد.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی M14 5G فاش شد - تکفارس 

طبق شایعات، این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود و در واقع گفته می‌شود که M14 نسخه ری‌برند شده  A14 خواهد بود. گوشی گلکسی A14 اخیرا با همین نمایشگر و تراشه  اگزینوس ۱۳۳۰ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شد و از یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی همچنین مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ  ۱۵ واتی است.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی M14 5G فاش شد - تکفارس 

در هر حال باید منتظر بمانیم و بیینیم گلکسی M14 با چه مشخصاتی معرفی می‌شود و قیمت آن در چه محدوده‌ای خواهد بود.

منبع: Gizmichina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.