تصاویر زنده مدل های گلکسی S23 لو رفت - تکفارس 
تصاویر زنده مدل های گلکسی S23 لو رفت - تکفارس 

تصاویر زنده مدل های گلکسی S23 لو رفت

افشین نوری
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - 16:53
گلکسی S23

امروز تصاویر واقعی گلکسی S23، گلکسی، S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا فاش شده است. سامسونگ سری گلکسی S23 را فردا معرفی خواهد کرد و حالا در یک افشاگری گسترده طراحی سه مدل این سری لو رفته است که در ادامه ملاحظه می‌کنید. تصاویر مربوط به گلکسی S23 اولتزا فاش می‌کند که این کوشی از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی QHD و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. 

تاکنون هیچ تصاویر زنده‌ای از سه مدل گلکسی S23 فاش نشده بود و ‌خیلی‌ها کنجکاو بودند بدانند طراحی این گوشی درنهایت به چه صورت خواهد بود. امروز این موضوع به واقعیت پیوسته و ما شاهد لو رفتن تصاویر واقعی هر سه مدل گلکسی S23 یک روز مانده به معرفی آن‌ها هستیم. ‌البته در مورد گلکسی S23 اولترا قبلا یک ویدیو از آن منتشر شده بود که ظاهرا متعلق به نمونه اولیه آن بود. حالا ما در این تصاویر می‌توانیم برای اولین بار با طراحی مدل‌های گلکسی S23 آشنا شویم. ‌

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید طراحی هر دو پنل جلویی و پشتی این گوشی‌ها فاش شده است و مدل گلکسی S23 که در یک رنگ کرمی دیده می‌شود از نظر طراحی با گوشی گلکسی S22 کاملا متفاوت است در پنل پشتی خود هیچ ماژول دوربینی ندارد و در عوض هز یه دوربین آن به‌طور جداگانه روی پنل قرار گرفته‌اند. 

سامسونگ از این طراحی در گلکسی S23 پلاس استفاده کرده است و این مدل در رنگ صورتی دیده می‌شود و از نظر ظاهری کمی صیقلی‌تر از مدل قبلی خود یعنی گلکسی S22 پلاس است. گلکسی S23 اولترا هم در چند رنگ از جمله یک رنگ سبز و یک رنگ مشکی در تصاویر دیده می‌شود.  این گوشی هم مثل مدل گلکسی S22 اولترا فاقد ماژول دوربین در پنل پشتی خود است و در واقع می‌توان گفت که هر سه مدل گلکسی S23 در این بخش شبیه به هم هستند. 

از طرف دیگر، روی گلکسی S23 اولترا یک متن تبلیغاتی (به زبان اسپانیایی) دیده می‌شود که نشان می‌دهد این گوشی از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی QHD، دوربین‌‌های ۲۰۰/۱۲/۱۰/۱۰ مگاپیکسلی و دو حافظه‌ ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی بهره خواهد بود و انرژی آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد. این گوشی همچنین از قلم استایلوس S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: NT

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید