رندرهای گوشی پرچمدار هواوی P60 پرو فاش شد - تکفارس 
رندرهای گوشی پرچمدار هواوی P60 پرو فاش شد - تکفارس 

رندرهای گوشی پرچمدار هواوی P60 پرو فاش شد

افشین نوری
۹ بهمن ۱۴۰۱ - 11:04
رندرهای گوشی پرچمدار هواوی P60 پرو فاش شد - تکفارس 

بعد از آنکه هواوی سال گذشته موفقیت بزرگی با سری میت ۵۰ کسب کرد، حالا گمانه‌زنی‌هایی درباره سری P60 وجود دارد و گفته می‌شود که این سری نه‌تنها در یک مدل بلکه در دو مدل معرفی خواهد شد. سری هواوی P60 ظاهرا تمرکز خود را روی عکاسی خواهد گذاشت و نوآوری‌های خوبی را در این زمینه ارائه خواهد کرد.  

طبق شایعات، سری مذکور در دو مدل P60 و P60 پرو در ماه مارس امسال معرفی خواهد شد  و حالا در آستانه این رویداد شاهد افشای رندرهای مدل P60 پرو است که جزییات طراحی آن را فاش می‌کنند. این گوشی به‌عنوان یک مدل پرچمدار، رقیب جدی بسیاری از گوشی پرچمدار بازار در بخش دوربین خواهد بود. ‌

بر اساس رندرهای امروز، P60 پرو مجهز به یک نمایشگر خمیده در پنل جلو و یک ماژول دوربین عمودی در گوشه سمت چپ پنل پشت خواهد بود.این گوشی ظاهرا سه دوربین در داخل ماژول خود خواهد داشت که یکی از آن‌ها دوربین تله‌فوتو خواهد بود که در قسمت پایین ماژول قرار دارد. همچنین به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت P60 پرو در زیر نمایشگر آن تعبیه خواهد شد.  

رندرهای گوشی پرچمدار هواوی P60 پرو فاش شد - تکفارس 

براساس گزارش‌های موجود، گوشی هواوی P60 پرو از نظر مشخصات احتمالا مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی OLED QHD+ با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از نسخه ۴G تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره خواهد برد. این تراشه متاسفانه ازفناوری ۵G پشتیبانی نخواهد کرد که علت آن تحریم‌های آمریکا علیه هوا‌وی است. آمریکا از سال ۲۰۲۰ هواوی را تحریم کرده است و به همین‌خاطر این شرکت چینی نمی‌تواند از فناوری‌های پیشرفته‌ای مثل تراشه‌های ۵G در داخل گوشی‌های خود استفاده کند. 

ما در رندرهای  P60 پرو می‌توانیم‌ برند XMAGE را در داخل ماژول دوربین پشت مشاهده کنیم. لازم به ذکر است که این برند متعلق به خود هواوی است که توسط این شرک چینی بعد از قطع همکاری‌اش با برند لایکا راه‌اندازی شد. بنابراین لنزهای P60 پرو ساخت خود هواوی خواهند بود. 

همانطور که در تصاویر می‌بیند در ماژول پشت P60 پرو سه دوربین وجود دارد که طبق شایعات شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق ‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل جلو نیز احتمالا یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. از طرفی گفته می‌شود باتری P60 پرو ظرفیتی برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت که با فناوری شارژ سریع سیمی ۱۰۰ وات و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ شارژ خواهد شد. 

یکی دگر از قابلیت‌های P60 پرو پشتیبانی آن از استاندارد IP68 خواهد بود که از آن در برابر نفوذ آب و گردوغبار محافظت خواهد کرد. طبق این استاندارد،  P60 پرو خواهد توانست تا عمق ۵ فوتی آب به مدت نیم ساعت دوام بیاورد.

هواوی هنوز صحبتی درباره سری P60 نکرده است و انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان معرفی آن شاهد درز جزییات بیشتری درباره آن باشیم. نظر شما درباره طراحی P60 پرو چیست؟

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید