قیمت جهانی دستبند هوشمند ردمی بند ۲ شیائومی فاش شد - تکفارس 
قیمت جهانی دستبند هوشمند ردمی بند ۲ شیائومی فاش شد - تکفارس 

قیمت جهانی دستبند هوشمند ردمی بند ۲ شیائومی فاش شد

افشین نوری
۸ بهمن ۱۴۰۱ - 17:31
قیمت جهانی دستبند هوشمند ردمی بند ۲ شیائومی فاش شد - تکفارس 

شیائومی ظاهرا قصد دارد دستبند هوشمند ردمی بند ۲ را به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه کند و حالا در آستانه این رویداد اطلاعات تازه‌ای درباره قیمت و سایر مشخصات آن فاش شده است. 

دستبند ردمی بند ۲ ماه گذشته در چین به‌همراه ساعت هوشمند ردمی واچ ۳ معرفی شد و قرار است در بازارهای حهانی نیز شاهد عرضه آن باشیم. 

در حالیکه هنوز زمان دقیق عرضه این دستبند مشخص نیست یک افشاگر به نام Sudhanshu Ambhore فاش کرده است که قیمت ردمی بند ۲ در اروپا ۴۵ یورو (۳۸ دلار) خواهد بود. بد نیست بدانید که نسخه چینی آن به قیمت ۱۶۹ یوان (۲۵ دلار یا ۲۳ یورو) عرضه شد. بنابراین قیمت نسخه جهانی آن کمی بالاتر خواهد بود. با وجود این، ما با یکی از ارزان‌ترین دستبندهای هوشمند بازار رولرو خواهیم بود. 

ردمی بند ۲ احتمالا مجهز به نمایشگر ۱.۴۷ اینچی TFT با ضخامت ۹.۹۹ میلیمتر و وزن ۱۴.۹ گرم خواهد بود. در ضمن ممکن است هیچ دکمه‌ای روی آن وجود نداشته باشد. این دستگاه از استاندارد ضدآب ۵ ATM پشتیبانی خواهد کرد و مثل ردمی واچ ۳ مجهز به سنسورهای سلامت مختلفی خواهد بود.

این سنسورها قادر به سنجش قابلیت‌های سلامت مختلفی مثل پایش خواب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و ضربان قلب خواهند بود. همچنین روی این دستبند ۳۰ حالت ورزشی ارائه خواهد شد و باتری ۲۱۰ میلی‌آمپرساعتی آن تا ۱۴ روز دوام می‌آورد. 

منبع: NT

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.