فاش شد: کاربران هدست واقعیت ترکیبی اپل قادر به ایجاد اپلیکیشن و فروش آن خواهند بود - تکفارس 
فاش شد: کاربران هدست واقعیت ترکیبی اپل قادر به ایجاد اپلیکیشن و فروش آن خواهند بود - تکفارس 

فاش شد: کاربران هدست واقعیت ترکیبی اپل قادر به ایجاد اپلیکیشن و فروش آن خواهند بود

افشین نوری
۸ بهمن ۱۴۰۱ - 06:35
هدست واقعیت ترکیبی اپل

اپل قرار است اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را ظرف چند ماه آینده معرفی کند و حالا به نظر می‌رسد که این هدست قابلیت‌های جذابی خواهد داشت.

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است، کاربران با استفاده از دستیار هوشمند سیری قادر به ایجاد اپلیکیشن.های جدید خواهند بود و حتی خواهند توانست این اپلیکیشن‌ها را بفروشند.

همانطور که می‌دانید کاربران هم‌اکنون می‌توانند با استفاده از ابزارهایی مثل Xcode و Swift Playgrounds اپلیکیشن.های مک و آی‌اواس طراحی کنند.  حالا این شرکت قصد دارد در هدست آینده خود بدون نیاز به این ابزارها و صرفا با استفاده از سیری امکان ایجاد اپلیکیشن‌ها را فراهم ‌کند. 

طبق گزارش امروز، کاربران و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن قادر خواهند بود در هدست واقعیت ترکیبی اپل یک بازی با کارکارهای انیمیشنی و قابلیت تعامل با دنیای واقعی ایجاد کنند.

ظاهرا کاربران با بهره‌گیری از ابزار Shortcuts اپل قادر به انجام چنین کاری خواهند بود. این ابزار شامل یکسری دستورات آماده برای برآورده کردن نیازهای کاربران خواهد لود و کاملا متفاوت از ابزار Xcode خواهد بود. بعد از آنکه، کابران اپلیکیشن‌های موردنظر خود را ایجاد کردند قادر به فروش آن‌ها خواهند بود. این کار باعث افزایش محبوبیت هدست اپل خواهد شد.

منبع: Appleinsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید