قیمت گوشی های سری گلکسی S23 فاش شد - تکفارس 
قیمت گوشی های سری گلکسی S23 فاش شد - تکفارس 

قیمت گوشی های سری گلکسی S23 فاش شد

مهدی حلوائی
۷ بهمن ۱۴۰۱ - 21:14
گلکسی S23

سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که رویداد معرفی گوشی‌های سری گلکسی S23 را در تاریخ ۱ فوریه برگزار می‌کند و در حالی که تا برگزاری این رویداد تنها چند روز باقی مانده، حالا امروز قیمت گوشی‌های یادشده فاش شده است.

وب‌سایت ۹to5Google امروز به تصویری از برگه‌ی مشخصات گوشی‌های گلکسی S23 دست پیدا کرد که قیمت آن‌ها را نیز فاش کرده است. بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط این وب‌سایت، نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی S23 با قیمت ۷۹۹ دلار در کشور آمریکا عرضه خواهد شد و نسخه‌های پلاس و اولترا نیز به ترتیب با قیمت ۹۹۹ دلار و ۱،۱۹۹ دلار در دسترس قرار خواهند گرفت.

گلکسی S23 اولترا

برگه‌ی مشخصات گلکسی S23 به عرضه‌ی این گوشی در دو نسخه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی اشاره داشته است. همچنین گلکسی S23 پلاس نیز در دو نسخه‌ی ۲۵۶ و ۵۱۲ روانه‌ی بازار خواهد شد. این دو گوشی از ۸ گیگابایت رم بهره خواهند برد. علاوه بر این، نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی S23 اولترا برخلاف سال گذشته با ۸ گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که حذف چه ویژگی‌هایی باعث شده تا سامسونگ بتواند سری گلکسی S23 را بدون تغییر قیمت نسبت به سری گلکسی S22 در دسترس قرار بدهد اما به نظر می‌رسد که تمرکز اصلی این شرکت روی ارتقای دوربین‌های این گوشی‌ها بوده است چرا که تیزرهای تبلیغاتی لوررفته از این گوشی‌ها به تعداد پیکسل‌های بالا و قابلیت تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور دوربین‌ آن‌ها اشاره داشته‌اند.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید