قیمت پوکو X5 پرو در هند فاش شد - تکفارس 
قیمت پوکو X5 پرو در هند فاش شد - تکفارس 

قیمت پوکو X5 پرو در هند فاش شد

افشین نوری
۵ بهمن ۱۴۰۱ - 13:50
قیمت پوکو X5 پرو در هند فاش شد - تکفارس 

شیائومی قرار است سری پوکو X5 را در بازارهای جهانی معرفی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره آن‌ها وجود داشته است. حالا اطلاعات تازه‌ای درباره پوکو X5 پرو منتشر شده است.‌

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است پوکو X5 پرو نسخه تغییرنام یافته ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن خواهد بود و قیمت آن در هند در محدوده ۲۵۸ تا ۲۸۲ دلار خواهد بود. این اطلاعات را افشاگری به نام Debayan Roy فاش کرده و گفته است که این قیمت مربوط به زمان معرفی است و بعد آن شاهد افزایش قیمت پوکو X5 پرو خواهیم بود. این افشاگر گفته است که این گوشی ارزان‌ترین گوشی اسنپدراگون ۷۷۸G بازار هند خواهد بود.  

طبق رندرها و تصاویری که تاکنون از پوکو X5 پرو فاش شده است، طراحی فریم آن بسیار شبیه به ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن خواهد بود، اما از یک ماژول دوربین بسیار بزرگ که حاوی سه دوربین و یک فلاش LED خواهد بود در پنل پشتی خود بهره خواهد برد.
 
در رابطه با مشخصات پوکو X5 پرو باید بگوییم طبق اطلاعات فاش‌شده در IMEI، پوکو ایکس ۵ پرو به عنوان جانشین پوکو ایکس ۴ پرو به بازار عرضه شود و از این رو انتظار می‌رود که مشخصات این دو گوشی تا حدودی شبیه به هم باشد. لیست مشخصات پوکو ایکس ۴ پرو شامل نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حداکثر ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲/۸ گیگابایتی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ ۶۷ واتی می‌شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید