فاش شد: طراحی آیفون ۱۵ شبیه به گوشی های اندرویدی خواهد بود - تکفارس 
فاش شد: طراحی آیفون ۱۵ شبیه به گوشی های اندرویدی خواهد بود - تکفارس 

فاش شد: طراحی آیفون ۱۵ شبیه به گوشی های اندرویدی خواهد بود

افشین نوری
۲ بهمن ۱۴۰۱ - 11:48
آیفون 15

اپل قرار است در سال جدید میلادی سری آیفون ۱۵ را معرفی کند و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره آن فاش شده است. 

یک افشاگر به نام ShrimpApplePro فاش کرده است که اپل در آیفون ۱۵ از طراحی شبیه به گوشی های اندرویدی استفاده خواهد کرد و برعکس سری آیفون ۱۴ که دارای لبه‌های مستطیلی بودند، دارای لبه‌های خمیده خواهد بود.

به گفته این افشاگر، سایز و ابعاد آیفون ۱۵ دقیقا مشابه آیفون ۱۴ خواهد بود و به عبارت دیگر شامل دو مدل ۶.۱ اینچی و دو مدل ۶.۷ اینچی خواهد بود. البته این افشاگر ادعا کرده است که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس دارای حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و‌ ۱۴ پرو مکس خواهند بود. 

فاش شد: طراحی آیفون ۱۵ شبیه به گوشی های اندرویدی خواهد بود - تکفارس 

بنابراین امسال همه مدل‌های آیفون ۱۵ دارای لبه‌های خمیده و نمایشگرهای تخت خواهند بود . همه آن‌ها از قابلیت جزیره پویا بهره خواهند برد. Shrimp همچنین گفته است که سایز بریدگی دوربین‌های پشت آیفون ۱۵ تغییری نسبت به مدل‌های سال ۲۰۲۲ نخواهد داشت و این به معنای آن است که اپل احتمالا از همان دوربین‌های سال گذشته استفاده خواهد کرد. 

این افشاگر در آخر نتیجه‌گیری کرده است که طراحی آیفون ۱۵ بسیار شبیه به گوشی‌های اندرویدی خواهد بود. البته امسال اپل از دکمه‌های لمسی و تراشه ۳ نانومتری A17 در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو استفاده خواهد کرد. در هر حال، باید منتطر بمانیم و ببینیم که این شرکت چه برنامه‌هایی در سر دارد. 

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید