گزارش: درآمد ۳۲ میلیارد دلاری نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ رقم خورد - تکفارس 
گزارش: درآمد ۳۲ میلیارد دلاری نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ رقم خورد - تکفارس 

گزارش: درآمد ۳۲ میلیارد دلاری نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ رقم خورد

افشین نوری
۱ بهمن ۱۴۰۱ - 20:35
نتفلیکس

نتفلیکس گزارش مالی سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ خود را منتشر کرده است که حاوی اطلاعات و نکات جالبی می‌باشد.

طبق این گزارش، نتفلیکس عملکرد موفقی در سه ماهه آخر ۲۰۲۲ داشته است و تعداد مشترکین آن افزایش یافته است. درآمد این شرکت در سه ماهه چهارم ۷.۸ میلیارد دلار و کل درآمد این شرکت در سال ۲۰۲۲ برابر با ۳۲ میلیارد شده است.

تعداد مشترکین نتفلیکس تا آخر سال ۲۰۲۲ برابر با ۲۳۰.۷۵ میلیون نفر بوده است که‌ ۴ درصد بیشتر از سال گذشته است و ۷.۷ میلیون کاریر جدید به آن اضافه شده‌اند. این آمار نشان می‌دهد نتفلیکس علیرغم اینکه سال ۲۰۲۲ را در شرایط سختی شروع کرد اما توانسته این سال را با موفقیت پشت سر بگذارند.

نتفلیکس قول داده است که سرویس استریم خود را به منظور افزایش رضایت کاربران بهبود خواهد بخشید. این شرکت قصد دارد یک بسته ارزان‌قیمت که حاوی تبلیغات نیز خواهد بود عرضه کند. این بسته برای افراد با بودجه کم در نظر گرفته شده است و احتمالا با استقبال خوب کاربران مواجه خواهد شد. ضمنا نتفلیکس به کاربران اجازه اشتراک‌گذاری پسورد را خواهد داد که می‌تواند منجر به افزایش تعداد بینندگان این شبکه استریم شود.

در هر حال، نتفلیکس برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌های خود در نظر دارد و انتظار می‌رود که عملکرد این شرکت در سال جدید میلادی رو به رشد باشد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید