امکان خرید اشتراک توییتر بلو از طریق اپلیکیشن اندروید فراهم شد - تکفارس 
امکان خرید اشتراک توییتر بلو از طریق اپلیکیشن اندروید فراهم شد - تکفارس 

امکان خرید اشتراک توییتر بلو از طریق اپلیکیشن اندروید فراهم شد

افشین نوری
۳۰ دی ۱۴۰۱ - 07:00
توییتر

توییتر اخیرا سرویس توییتر بلو را با طراحی جدید معرفی کرد و تاکنون فقط کاربران وب و iOS قادر به استفاده از آن بودند، اما حالا کاربران اندروید نیز می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند. 

فبلا کاربران اندروید مجبور بودند ابتدا از طریق نسخه وب اقدام به خرید اشتراک ماهانه توییتر بلو کنند اما حالا دیگر نیازی به این کار نیست و با اپلیکیشن اندروید توییتر می‌توانند کار ثبت‌نام را انجام دهند. در واقع مشکلی که وجود داشت این بود که گزینه اشتراک از طریق گوگل پلی استور تاکنون برای این کاربران وجود نداشت، اما حالا چنین گزینه‌ای وجود دارد.  

در حال حاضر، کاربرلن نسخه اندروید و وب می‌توانند با پرداخت ۸ دلار در ماه عضو سرویس توییتر بلو شوند و از قابلیت‌های استفاده کنند. تویتر برای اینکه بخشی از کارمزد ۳۰ درصد در پلی استور و اپ استور را تامین کند، هزینه آن را به دوش مشتریان انداخته است. 

البته توییتر امکان اشتراک سالانه در توییتر بلو را نیز فراهم کرده است که هزینه آن ۸۴ دلار در سال می‌شود و از نطر اقتصادی بهتر از خرید اشتراک ماهانه است. 

توییتر همچنین اخیرا اعلام کرد که اپلیکیشن‌های شخص‌ثالث را مسدود را کرده است و همین موضوع باعث انتقادات فراوانی به این شرکت شده است. حالا باید ببینیم که واکنش توییتر و ایلان ماسک به این انتقادات چه خواهد بود. 

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.