نمونه تصویر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا فاش شد - تکفارس 
نمونه تصویر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا فاش شد - تکفارس 

نمونه تصویر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا فاش شد

مهدی حلوائی
۲۹ دی ۱۴۰۱ - 17:44
گلکسی S23 اولترا

در حالی که تا معرفی رسمی گلکسی S23 اولترا در اولین روز از ماه فوریه کمتر از دو هفته باقی مانده اما امروز یکی از افشاگران مشهور نمونه تصویر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی را به اشتراک گذاشته که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

Ice Universe، افشاگر سرشناس، امروز تصویری را در توییتر منتشر کرد که به ادعای او توسط دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا با زوم ۱۲x به ثبت رسیده است. این تصویر علی‌رغم الگوریتم فشرده‌سازی توییتر دارای جزئیات بسیار زیادی بوده و همین موضوع می‌تواند بهبود حسگر ایزوسل HP2 در مقایسه با حسگر تصویر قبلی سامسونگ را به خوبی نشان دهد.

گلکسی S23 اولترا

این افشاگر همچنین معتقد است که تصاویر ثبت‌شده توسط حسگر ایزوسل HP2 کاملاً متفاوت از حسگرهای HP3، HP1 و HM3 ،HM1 بوده و کیفیت بسیار بالاتری دارند. با این وجود، هنوز مشخص نیست که تصویر منتشرشده توسط نسخه‌‌ی پیش‌تولید و یا نسخه‌ی نهایی گلکسی S23 اولترا ثبت شده است. به‌طور خلاصه باید گفت که کیفیت تصاویر به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که عملکرد دوربین گلکسی S23 اولترا در مقایسه با گوشی‌های دیگری مانند آیفون ۱۴ پرو مکس به چه صورت خواهد بود.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.