هجوم آمریکایی ها برای خرید خودروهای تسلا رکورد فروش را زد - تکفارس 
هجوم آمریکایی ها برای خرید خودروهای تسلا رکورد فروش را زد - تکفارس 

هجوم آمریکایی ها برای خرید خودروهای تسلا رکورد فروش را زد

افشین نوری
۲۹ دی ۱۴۰۱ - 10:40
تسلا

تسلا اخیرا کاهش قیمت‌های قابل توجهی برای خودروهای خود در نظر گرفته است که همین موضوع باعث جهش تقاضا برای خودروهای این شرکت در آمریکا و کشورهای دیگر شده است.

تسلا سال ۲۰۲۲ را در شرایط یختی به پابان رساند و کاهش شدید مشتریان این شرکت باعث شد تا با شروع سال جدید میلادی مدیران این شرکت تصمیم به کاهش قیمت خودروهای خود بگیرند. تسلا نگران از دست دادن مشتریان خود بود و رقبای این شرکت روزبه‌روز در حال افزایش سهم خود در بازار هستند‌. حالا تخفیف‌هایی که تسلا برای خودرو مدل Y و سایر خودروهای خود در نظر گرفته است باعث تهییج خریداران شده است.

وب‌سایت Electrek گزترش داده است که افزایش تقاضا برای خودروهای تسلا بقدری زیاد است که تاکنون سابقه نداشته است. ضمن اینکه خریداران امریکایی می‌توانند از یک تخفیف مالیاتی به مبلغ ۷۵۰۰ دلار نیز بهره‌مند شوند. حالا قیکت مدل Y تسلا به زیر ۲۰ هزار دلار رسیده است و این به معنای آن است که اکثر مردم می‌توانند آن را بخرند.

تسلا دلیل این کاهش قیمت‌ها را  پایدار زنجیره تامین و هزینه کم تولید عنوان کرده است و برخی کارشناسان معتقدند که این اقدام تسلا باعث جنگ قیمتی در بازار خودروهای الکتریکی خواهد شد و باید ببینیم که چه کسی برنده این میدان خواهد شد.

منبع: Notebookchek

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.