واتساپ قابلیت انتشار یادداشت صوتی در استاتوس را عرضه می کند - تکفارس 
واتساپ قابلیت انتشار یادداشت صوتی در استاتوس را عرضه می کند - تکفارس 

واتساپ قابلیت انتشار یادداشت صوتی در استاتوس را عرضه می کند

افشین نوری
۲۹ دی ۱۴۰۱ - 06:44
واتساپ

واتساپ تاکنون قابلیت‌های خوبی برای پلتفرم خود ارائه کرده است و حالا این شرکت قصد دارد قابلیتی به نام یادداشت‌های صوتی را برای آن معرفی کند.

همانطور که می‌دانید همه ما در واتساپ قادر به ارسال پیام‌های صوتی به دوستان خود هستیم، حالا قرار است این قابلیت برای بخش استاتوس واتساپ نیز ارائه شود. این کار باعث خواهد شد تا شما افکار و ایده‌های خود را در قالب صوتی با تعدادی زیادی از کاربران به اشتراک بگذارید.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت WABetaInfo منتشر کرده است این قابلیت هم‌اکنون در نسخه بتا واتساپ با شماره ورژن ۲.۲۳.۲.۸ قابل دسترس است و کاربران یادداشت‌های صوتی خود را حداکثر به مدت ۳۰ثانبه می‌توانند ضبط کنند و این یادداشت‌ها ۲۴ ساعت بعد از انتشار در استاتوس به‌خودکار ناپدید خواهند شد.

واتساپ قابلیت انتشار یادداشت صوتی در استاتوس را عرضه می کند - تکفارس 

همانطور که می‌دانید استاتوس واتساپ درست مثل استوری واتساپ است و همه مطالبی که در آن‌جا به اشتراک می‌گذارید فقط به مدت یک روز قابل مشاهده خواهد بود. نکته جالب درباره قابلیت جدید واتساپ این است که صداهای منتشر شده در استاتوس، به‌صورت سرتاسری رمزگذاری شده‌اند و فقط کسانی که توسط شما انتخاب شده‌اند امکان مشاهده آن‌ها را خواهند داشت. شما همچنن امکان پاک کردن این یادداشت‌های صوتی را در هر لحظه خواهید داشت.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، قابلیت جدید واتساپ در همان بخش استاتوس‌های کتنی قابل دسترس است و کاربران نسخه بتا هم‌اکنون به آن دسترسی دارند. برای ضبط استاتوس‌های صوتی کافی است روی علامت میکروفون ضربه بزنید تا عمل ضبط انجام بگیرد. شما همچنین خواهید توانست قبل از انتشار این یادداشت‌های صوتی، به آن‌ها گوش دهید و در صورتی که از آن‌ها خوشتان نیامد پاک‌شان کنید.

در هر حال، باید صبر کنیم و ببینیم که واتساپ این قابلیت را چه زمانی برای همه کاربران عرضه می‌کند.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید