لپ تاپ تاشوی ایسوس ویووبوک S 16 فلیپ معرفی شد - تکفارس 
لپ تاپ تاشوی ایسوس ویووبوک S 16 فلیپ معرفی شد - تکفارس 

لپ تاپ تاشوی ایسوس ویووبوک S 16 فلیپ معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۸ دی ۱۴۰۱ - 12:21
ایسوس ویووبوک S 16 فلیپ

ایسوس امروز از لپ تاپ تاشوی جدیدی به نام ویووبوک S 16 فلیپ رونمایی کرد که از نمایشگر اولد بهره برده و به یکی از تراشه‌های نسل ۱۳ اینتل مجهز شده است.

لپ تاپ ویووبوک S 16 فلیپ از یک نمایشگر لمسی ۱۶ اینچی با وضوح ۳.۲K (3200 در ۲۰۰۰ پیکسل)، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و لولای ۳۶۰ درجه بهره برده است. این نمایشگر همچنین از قلم هوشمند با ۴۰۹۶ سطح حساسیت به فشار و فضای رنگ DCI-P3 به‌طور ۱۰۰ درصد پشتیبانی کرده و به محافظ گوریلا گلس NBT مجهز شده است.

ایسوس در نوت بوک تاشوی جدید خود همچنین از ۱۶ گیگابایت رم DDR4-3200، تراشه‌ی اینتل Core i9-13900H و ۱ ترابایت حافظه‌ی PCIe 3.0 SSD استفاده کرده و آن را در سه نسخه‌ی بدون سیستم‌عامل، با ویندوز ۱۱ هوم و ویندوز ۱۱ پرو به بازار عرضه می‌کند. لیست اتصالات این محصول نیز شامل وای فای ۶E، بلوتوث ۵.۲، یک درگاه USB-C 3.2 Gen 2 (پاور دلیوری، DisplayPort)، یک درگاه USB-A 3.2 Gen 2، یک درگاه USB-A 2.0، یک درگاه HDMI و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های ویووبوک S 16 فلیپ می‌‌توان به کیبورد با نور پس‌زمینه، اسپیکرهای هارمن کاردن با پشتیبانی از فناوری صوتی دالبی اتموس، باتری ۷۰ وات‌ساعتی و وزن ۱.۹ کیلوگرم آن اشاره کرد. در حال حاضر هنوز قیمت این لپ تاپ تاشو اعلام نشده است.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید