برگه مشخصات کامل گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس فاش شد - تکفارس 
برگه مشخصات کامل گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس فاش شد - تکفارس 

برگه مشخصات کامل گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس فاش شد

افشین نوری
۲۸ دی ۱۴۰۱ - 11:42
برگه مشخصات کامل گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس فاش شد - تکفارس 

سامسونگ قرار است در تاریخ ۱ فوریه از سری گلکسی S23 رونمایی کند و حالا در آستانه این رویداد برگه مشخصات کامل مدل‌های گلکسی S23 و S23 پلاس فاش شده است.

این اطلاعات را یک افشاگر به نام Bilibilikun فاش کرده و به نظر می‌رسد از طریق وب‌سایت سامسونگ فرانسه به آن‌ها دست یافته است. براساس این اطلاعات، گوشی گلکسی S23 مجهز به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی AMOLED FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از فناوری HDR10+ و تراکم پیکسلی ۴۲۵PPI پشتیبانی خواهد کرد. برای پوششاین نمایشگر از گوریلا گلس ویکتوس ۲ استفاده خواهد شد. قابلیت اصلی این نمایشگر نرخ نوسازی متغیر آن بین ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

گلکسی S23 انرژی خود را از یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ سیمی ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۰ وات تامین خواهد کرد و تراشه آن از نوع اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود‌. ظرفیت باتری این گوشی ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت بزرگتر از باتری گلکسی S22 خواهد بود.

در مقابل، گلکسی S23 پلاس مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی با همان مشخصات نمایشگر گلکسی S22 خواهد بود و از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپری با سرعت شارژ سیمی ۴۵ وات بهره خواهد برد. سایر قابلیت‌های این گوشی شامل بلوتوث ۵.۳، وای فای ۶E ، فناوری NFC، سنسور اثر انگشت اولتراسونیک، اسپیکرهای دالبی اتموس و استاندارد IP68 خواهد بود. هر دو گوشی فوق رابط کاربری One UI 5.1 را اجرا خواهند کرد.

برگه مشخصات کامل گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس فاش شد - تکفارس 

همچنین هر دو گوشی گلکسی S23 و S23 پلاس از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد و دوربین سلفی آن‌ها ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. قابلیت ضبط ویدیوهای ۸K 30 FPS و ۴K 60FPS نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

در ضمن،  گلکسی S23 در دو ترکیب حافظه ۸/۱۲۸ و ۷/۲۵۶ گیگابایتی و گلکسی S23 پلاس در دو نسخه ۸/۲۵۶ و ۸/۵۱۲ گیگابایتی ارائه خواهند شد. رنگ‌های این دو‌گوشی شامل مشکی، سبز، بنفش و سفید خواهد بود.

منبع: NT

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.