توییتر برای کسب و کارها تبلیغات رایگان ارائه می کند - تکفارس 
توییتر برای کسب و کارها تبلیغات رایگان ارائه می کند - تکفارس 

توییتر برای کسب و کارها تبلیغات رایگان ارائه می کند

افشین نوری
۲۶ دی ۱۴۰۱ - 19:53
توییتر

توییتر قرار است برای برندهایی که از این شبکه اجتماعی برای مارکتینگ استفاده می‌کنند تبلیغات رایگان ارائه دهد‌.‌ این کار باعث خواهد شد تا توییتر بتواند مشتریان از دست رفته خود را دوباره به پلتفرم خود بازگرداند. 

توییتر مثل اکثر شبکه‌های اجتماعی، بخش بزرگی از درآمد خود را از راه تبلیغات بدست می‌آورد و این موضوع لسیار حیاتی و تعیین‌کنده است. به همین‌خاطر، مدیران توییتر تصمیم گرفته‌اند برای کسب‌ و کارهایی که از پلتفرم این شرکت برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند بسته‌عای رایگان ارائه کند. البته این طرح فقط شامل برندهایی می‌شود که هزینه تبلیغاتشان بالای ۲۵۰ هزار دلار باشد. ‌

بعد از روی سر کار آمدن ایلان ماسک در توییتر، بسیار از شرکت‌ها و برندها تبلیغات خود در شبکه اجتماعی توییتر را متوقف کردند و این موضوع یک ‌زنگ خطر جدی برای مدیران توییتر بود. 

طرح جدید این شرکت قرار است به‌زودی آغاز شود و شامل همه شرکت‌ها و برندها خواهد شد. اخیرا شرکت‌هایی مثل جنرال موتورز، یونایتد ایرلاین، فایزر و فولکس واگن تبلیغات خود را از توییتر حذف کرده بودند. سایر شرکت‌ها نیز میزان تبلیغات خود را تا سطح پایینی کاهش داده بودند. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ که این اقدام توییتر چه تاثیری روی افزایش درآمدهای تبلیغات آن خواهد داشت.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید