پوکو C55 در دیتابیس IMDA ظاهر شد - تکفارس 
پوکو C55 در دیتابیس IMDA ظاهر شد - تکفارس 

پوکو C55 در دیتابیس IMDA ظاهر شد

افشین نوری
۲۶ دی ۱۴۰۱ - 14:34
پوکو C55 در دیتابیس IMDA ظاهر شد - تکفارس 

در حالیکه ما اخیر شاهد رونمایی از گوشی پوکو C50 بودیم، حالا به نظر می‌رسد که گوشی پوکو C55 با مشخصات ارتقایافته در راهست. این گوشی به‌تازگی تاییدیه IMDA را دریافت کرده است که نشان می‌دهد زمان معرفی آن بسیار نزدیک است. 

پوکو C55 برای دریافت تاییدیه بلوتوث و وای‌فای در دیتابیس سازمان IMDA رویت شده و البته اشاره‌ای به سایر مشخصات آن در این پایگاه داده نشده است. با این حال، گفته می‌شود که این گوشی نسخه تغییرنام یافته ردمی ۱۲C خواهد بود. 

پوکو C55 در دیتابیس IMDA ظاهر شد - تکفارس 

دریافت تاییدیه IMDA به معنای آن است که پوکو C55 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و همانطور که گفته شد در چین و احتمالا هند با نام ردمی ۱۲C ارائه خواهد شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که پوکو C55 مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی IPS LCD با وضوح ۷۲۰×۱۶۵۰ پیکسل خواهد بود و سیستم عامل اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد.‌

همچنین در داخل این‌ گوشی از تراشه هلیو G85 در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد و منبع تغذیه آن یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۰ وات خواهد بود. در ضمن یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دو دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن وجود خواهد داشت. 

انتطار می‌رود شیائومی در کنار گوشی پوکو C55 از گوشی‌های پوکو X5 و X5 پرو نیز رونمایی کند. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید