ویدیوی مفهومی آیفون ۱۵ پرو مکس منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی مفهومی آیفون ۱۵ پرو مکس منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی مفهومی آیفون ۱۵ پرو مکس منتشر شد [تماشا کنید]

افشین نوری
۲۴ دی ۱۴۰۱ - 18:38
ویدیوی مفهومی آیفون ۱۵ پرو مکس منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 

در حالیکه هنوز چند ماه تا زمان معرفی آیفون ۱۵ پرو مکس (اولترا) باقی مانده است شایعات زیادی درباره آن وجود دارد و حتی رندرهایی نیز از این گوشی فاش شده است‌. حالا یک طراح سرشناس، رندر مفهومی این گوشی را منتشر کرده است که ویدیوی آن را در ادامه مشاهده می‌کنید. 

همانطور که احتمالا می‌دانید طراحان مفهومی، کار خود را بر پایه رندرها و شایعاتی که درباره یک گوشی وجود دارد انجام می.دهد و در مورد رندر مفهومی آیفون ۱۵ پرو ‌مکس نیز چنین اتفافی افتاده است. این رندر توسط یک طراح مشهور به نام De Rosa طراحی شده است و کاملا متفاوت از آن چیزی است که فکرش را می‌کردیم.

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید آیفون ۱۵ پرو ‌مکس از یک دوربین پریسکوپ بهره خواهد برد که به سمت داخل بدنه گوشی خم می‌شود و نور را ازطریق لنز به سنسور دوربین می‌رساند. این دوربین دارای بزرگنمایی ۵ تا ۱۰ برابر خواهد بود. آیفون ۱۵ پرو ‌مکس همچنین ضخامت کمتری نسبت به آیفون ۱۴ پرو مکس دارد.  

در ویدیوی مفهومی آیفون ۱۵ پرو ‌مکس همچنین می‌توانیم ببینیم که این گوشی دارای لبه‌های خمیده است و فریم اطراف آن نیز طبق شایعات از جنس تیتانیومی خواهد بود. De Rosa همچنین به دکمه‌های غیرفیزیکی (لمسی) در این گوشی اشاره کرده است‌. اخیرا چندین تحلیلگر سرشناس ادعا کرده بودند که اپل از دکمه‌های لمسی در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو استفاده خواهد کرد. De Rosa از این قابلیت با نام‌ دکمه‌های Butterfly یاد کرده است. 

اما بخش مهم ویدیوی امروز، طراحی پنل پشتی آیفون ۱۵ پرو ‌مکس است که کاملا متفاوت از طراحی قبلی آیفون است‌. در این طراحی، یک ماژول دوربین نه‌چندان بزرگ در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد و یک لنز نسبتا بزرگ در داخل آن به چشم می‌خورد. در ویدیو همچنین به قابلیت جزیره پویا برای همه مدل‌های آیفون ۱۵ پرو اشاره شده است. امسال مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس مجهز به تراشه ۳ نانومتری A17 بایونیک خواهند بود. 

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل برای آیفون ۱۵ پرو ‌مکس از چه نوع طراحی استفاده خواهد کرد. نظر شما درباره رندر مفهومی این‌ گوشی چیست، آیا طراحی آن را می‌پسندید؟

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید