ویندوز ۱۱ اپلیکیشن های محبوب اپل موزیک و اپل تی‌وی را دریافت کرد - تکفارس 
ویندوز ۱۱ اپلیکیشن های محبوب اپل موزیک و اپل تی‌وی را دریافت کرد - تکفارس 

ویندوز ۱۱ اپلیکیشن های محبوب اپل موزیک و اپل تی‌وی را دریافت کرد

افشین نوری
۲۴ دی ۱۴۰۱ - 08:05
ویندوز ۱۱ اپلیکیشن های محبوب اپل موزیک و اپل تی‌وی را دریافت کرد - تکفارس 

در حالیکه بیش از یکسال از عرضه ویندوز ۱۱ می‌گذرد حالا اپل اپلیکیشن‌های محبوب اپل موزیک و اپل تی‌وی را برای آن ارائه کرده است. 

کاربران ویندوز ۱۱ می‌توانند از طریق فروشگاه مایکروسافت استور اقدام به دانلود و نصب این دو اپلیکیشن بکنند. در ضمن، اپلیکیشن Apple Devices نیز برای ویندوز ۱۱ ارائه شده است و کاربران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. 

این برای اولین بار است که کاربران ویندوز ۱۱ می‌توانند از سرویس‌های استریم اپل روی سیستم خود استفاده کنند. اپل در سال ۲۰۱۹ اپلیکیشن آیتونز را در macOS بازنشسته و به جای آن چهار اپلیکیشن موزیک و استریم جدید ارائه کرد، اما سیستم‌عامل ویندوز همچنان از آیتونز استفاده می‌کرد که حالا اپل سعی کرده با ایجاد تغییراتی آن را با اپل موزیک و سایر سرویس‌هایش سازگار کند. 

کاربران ویندوز ۱۱ اکنون می‌توانند با دسترسی به اپلیکیشن‌های اپل موزیک و اپل تی‌وی، مشترک سرویس‌های موزیک اپل شوند و همانند macOS از قابلیت‌های خوب آن‌ها استفاده کنند. البته اپل گفته است که اپلیکیشن‌های ارائه شده برای ویندوز ۱۱ صرفا نسخه پیش‌نمایش هستند و همه قابلیت‌های آن‌ها را شامل نمی‌شود. 

شما همچنین با استفاده از اپلیکیشن Apple Devices می‌توانید به‌راحتی از دستگاه خود پشتیبان‌گیری یا نرم افزارهای خود را به‌‌روزرسانی کنید. برای دسترسی به این اپلیکیشن‌ها لازم است که نسخه ۲۲۶۲۱ ویندوز ۱۱ یا جدیدتر را نصب کنید و باید توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این اپلیکیشن‌ها امکان استفاده از آیتوتز وجود نخواهد داشت. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازخورد این اپلیکیشن‌ها در بین کاربران ویندوز ۱۱ چگونه خواهد بود. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.