واتساپ پروسه بلاک کردن افراد را راحت تر می کند - تکفارس 
واتساپ پروسه بلاک کردن افراد را راحت تر می کند - تکفارس 

واتساپ پروسه بلاک کردن افراد را راحت تر می کند

افشین نوری
۲۴ دی ۱۴۰۱ - 06:47
واتساپ

واتساپ قصد دارد میانبری برای بلاک کردن سریع کاربران اسپم ارایه کند که دیگری نیازی به پیمودن مسیر طولانی برای انجام این کار نباشد.

در حال حاضر، شما برای مسدود کردن یک شماره در واتساپ مجبور هستید که ابتدا به بخش تنظیمات رفته و در آنجا به قسمت More بروید و در آنجا گزینه Block را انتخاب کنید. حالا قرار است این پروسه طولانی فقط با فشزدن یک دکمه انجام شود. 

واتساپ پروسه بلاک کردن افراد را راحت تر می کند - تکفارس 

وب‌سایت WaBetaInfo گزارش داده است که واتساپ در حال تست این قابلیت خوب برای مسدود کردن سریع کاربران اسپم و مزاحم است و احتمالا آن را در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد. 

به‌گفته این وب‌سایت، ظاهرا واتساپ روی دو قابلیت کار می‌کند که یکیش همین میانبر بلاک کردن سریع است. در این روش، شما با فشردن طولانی انگشت خود روی یک مخاطب یا شماره تماس او شاهد نمایش گزینه‌ای برای مسدود کردن‌اش خواهید بود. 

واتساپ پروسه بلاک کردن افراد را راحت تر می کند - تکفارس 

قابلیت بعدی این است که دکمه‌های “Silent mode” و “Answer” روی یک نوتیفیکیشن پاپ‌اپ ظاهر خواهند شد و در کنار آن‌ها یک میانبر مسدود کردن نیز خواهد بود. بنابراین هروقت شما پیامی از یک شماره‌ی اسپم یا مزاحم دریافت کنید می‌توانید او را از همان پنجره نوتیفکیشن و با فشردن دکمه میانبر مذکور بلاک ‌کنید. ‌

در هر حال، به نظر می‌رسد که واتساپ قصد دارد پروسه مسدود کردن افراد مزاحم را در پلتفرم خود راحتتر کند تا فضای سالمی در آن ایجاد بشود. تین دو دکمه میانبر فعلا در حال گذارندن مراحل تست خود هستند و اگر با موفقیت از نسخه بتا خارج شوند احتمالا برای همه کاربران عرضه خواهند شد. 

نظر شما درباره این قابلیت چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید