معرفی تراشه های M2 پرو و M2 مکس اپل باز هم به تاخیر افتاد - تکفارس 
معرفی تراشه های M2 پرو و M2 مکس اپل باز هم به تاخیر افتاد - تکفارس 

معرفی تراشه های M2 پرو و M2 مکس اپل باز هم به تاخیر افتاد

افشین نوری
۲۲ دی ۱۴۰۱ - 17:22
معرفی تراشه های M2 پرو و M2 مکس اپل باز هم به تاخیر افتاد - تکفارس 

ظاهرا معرفی تراشه‌های M2 پرو و M2 مکس اپل بار دیگر با تاخیر مواجه شده است. اپل سال گذشته تراشه M2 را در داخل مک بوک ایر ۲۰۲۲ معرفی کرد و حالا خیلی‌های منتظر نسخه‌های پیشرفته‌تر این تراشه هستند.

در حالیکه گفته می‌شد اپل تراشه‌های M2 پرو و M2 مکس را اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد، وب‌سایت DigiTimes امروز فاش کرده است که این تراشه‌ها به‌زودی معرفی نخواهند شد و توسعه آن‌ها با تاخیر مواجه شده است. اپل قرار است از این تراشه‌ها در داخل مک بوک‌ پروهای آینده خود استفاده کند‌. این وب‌سایت به نقل از مارک گورمان تحلیلگر بلومبرگ گفته است که اپل این لپ‌ تاپ‌ها را در نیمه اول ۲۰۲۳ و احتمالا در حوالی رویداد WWDC معرفی خواهد کرد.

گفته می‌شود مک بوک پروهای مجهز به تراشه‌های M2 پرو و M2 مکس از نظر طراحی تفاوتی با مدل‌های قبلی خود نخواهند داشت و فقط در بخش پردازنده نسبت به آن‌ها برتری خواهند داشت. این تراشه‌های ظاهرا با استفاده از فناوری ۳ نانومتری TSMC ساخته خواهند شد و هنوز اطلاعاتی از عملکرد آن‌ها در دسترس نیست.

از طرف دیگر انتظار می‌رود که مک بوک‌ پرو‌های جدید اپل به خاطر استفاده از این تراشه‌های پیشرفته قیمت بسیار بالایی داشته باشند. در هر حال باید منتطر بمانیم و ببینیم که اپل چه برنامه‌‌هایی در سر دارد.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.