گوگل کروم یک قابلیت بسیار خوب به نام Instance Switcher دریافت کرد - تکفارس 
گوگل کروم یک قابلیت بسیار خوب به نام Instance Switcher دریافت کرد - تکفارس 

گوگل کروم یک قابلیت بسیار خوب به نام Instance Switcher دریافت کرد

افشین نوری
۲۲ دی ۱۴۰۱ - 14:10
گوگل کروم

گوگل ظاهرا قصد دارد یک قابلیت بسیار خوب به نام Instance Switcher برای مرورگر گوگل کروم ارائه کند. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا دو ورژن کاملا متفاوت این مرورگر را به‌طور همزمان اجرا کرده و بین آن‌ها تعامل برقرار کنند. ‌

این کار باعث خواهد شد تا کاربران کارهای مرورگری خود را با سرعت بیشتری انجام دهند و بین کارهای خانگی و کاری خود تمایز ایجاد کنند. ضمنا امکان تماشای ویدیو در حین مطالعه یک مطلب روی مرورگر کروم وجود خواهد داشت و شما دیگر نیاز به سوئیچ کردن بین تب‌ها نخواهید داشت. 

به نظر می‌رسد گوگل این قابلیت را با تقلید از قابلیت “open new window” در مرورگر سافاری ارائه کرده است و هدف آن بهبود توانایی مالتی‌تسکینگ کروم خواهد بود. به هر حال، گوگل به‌طور پیوسته در حال بهبود مرورگر خودش است و انتظار می‌رود این قابلیت مورد توجه کاربران قرار بگیرد. 

گوگل همچنین قابلیت‌های خوبی مثل پین کردن تب‌ها و اضافه کردن پنجره جستجوی ثانویه برای مرورگرم کروم ارائه کرده است و قابلیت Instance Switcher  نیز در کنار آن‌ها باعث خواهد شد تا در وقت کاربران صرفه‌جویی شود. برای استاده از قابلیت می‌توانید به منوی سه‌نقطه مراجعه کنید و سپس گزینه Manage Windows را انتخاب نمایید. 

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازخورد این قابلیت در بین کاربران کروم چقدر خواهد بود. نظر شما درباره این قابلیت حدید چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید