سری آیفون ۱۵ اپل وارد مرحله تولید اولیه شد - تکفارس 
سری آیفون ۱۵ اپل وارد مرحله تولید اولیه شد - تکفارس 

سری آیفون ۱۵ اپل وارد مرحله تولید اولیه شد

افشین نوری
۲۰ دی ۱۴۰۱ - 20:59
آیفون 15 پرو

سری آیفون ۱۵ قرار است اواخر امسال معرفی شود و حالا طبق یک گزارش جدید این سری وارد مرحله تولید انبوه اولیه شده است. 

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است به نظر می‌رسد ما با تغییرات قابل‌توجهی در سری آیفون ۱۵ روبه‌رو خواهیم بود. اول اینکه امسال همه مدل‌های آیفون ۱۵ از قابلیت جزیره پویا یا همان Dynamic Island بهره خواهند بود. این قابلیت تاکنون فقط برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو‌مکس ارائه شده بود. بنابراین امسال نه‌تنها مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس، بلکه مدل‌های آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس نیز دارای جزیره پویا در بالای نمایشگر خود خواهند بود. 

مورد دوم اینکه، همه مدل‌های آیفون ۱۵ از نظر ابعادی مشابه مدل‌های آیفون ۱۴ خواهند بود و هیچ تغییری در این بخش نخواهند داشت. با این حال، مدل‌های آیفون ۱۵ پرو از فریم تیتانیومی استفاده خواهند کرد. در ضمن مدل‌های آیفون ۱۵ پرو بدون دکمه فیزیکی معرفی خواهند شد و به جای آن‌ها از دکمه‌های لمسی استفاده خواهند کرد.  

و مورد آخر اینکه امسال برای اولین بار در تاریخ اپل شاهد استفاده از درگاه USB-C در مدل‌های آیفون ۱۵ خواهیم بود. اپل ظاهرا مجبور شده خود را با قانون جدید اتحادیه اروپا تطبیق دهد. 

حالا این گوشی‌ها با مشخصاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد وارد مرحله تولید انبوه اولیه شده‌اند و باید ببینیم که تولید نهایی آن‌ها از چه زمانی شروع خواهد شد.

منبع: NT

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید