ایلان ماسک خبر از قابلیت های جدید برای توییتر داد - تکفارس 
ایلان ماسک خبر از قابلیت های جدید برای توییتر داد - تکفارس 

ایلان ماسک خبر از قابلیت های جدید برای توییتر داد

افشین نوری
۲۰ دی ۱۴۰۱ - 17:15
ایلان ماسک

ایلان ماسک مدیرعامل توییتر اعلام کرد که تغییرات جدیدی برای شبکه اجتماعی توییتر در راه است. این تغییرات شامل ارائه رابط کاربری جدید و چند قابلیت جدید خواهد بود. ماسک این خبر را امروز در حساب توییتری خود داده است

ماسک گفته است که برخی از این قابلیت‌ها در آخر هفته جاری ارائه خواهد شد که مهمترین ان امکان سوئیچ کردن بین توییت‌های پیشنهادی و توییت‌های فالوورها در تایملاین خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه ظاهری خواهد داشت و در کجای صفحه توییتر قرار خواهد داشت.

ماسک توضیح بیشتری درباره این قابلیت نداده است و ما نمی‌دانیم که این قابلیت فقط برای نسخه‌ موبایلی توییتر عرضه خواهد شد یا نسخه وب نیز آن را دریافت خواهد کرد. تغییر بعدی، ارائه طراحی جدید برای رابط کاربری توییتر خواهد بود که در این‌باره نیز اطلاعات بیشتری در دست نیست.  و تغییر آخر، پروسه بوکمارک کردن توییت‌ها را راحتتر خواهد کرد. در حال حاضر، بوکمارک کردن توییت‌ها زمان زیادی می‌برد، اما قرار است در تغییرات جدید این کار به سرعت انجام شود.

ظاهرا توییتر دو تغییر آخر را یک هفته بعد از ارایه قابلیت‌های جدید در آخر این هفته اعمال خواهد کرد. در ضمن توییتر به فکر ارائه قابلیتی برای انتشار توییت های بلند است که این قابلیت نیز احتمالا در اواخر ماه ژانویه یا در ماه فوریه ارائه خواهد شد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ که ماسک برای بهبود شبکه اجتماعی توییتر چه فکرهایی در سر دارد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید