شیائومی ۱۳ پرو در یک آزمایش گیمینگ آیفون ۱۴ پرو مکس را شکست داد - تکفارس 
شیائومی ۱۳ پرو در یک آزمایش گیمینگ آیفون ۱۴ پرو مکس را شکست داد - تکفارس 

شیائومی ۱۳ پرو در یک آزمایش گیمینگ آیفون ۱۴ پرو مکس را شکست داد

مهدی حلوائی
۱۹ دی ۱۴۰۱ - 16:54
شیائومی 13 پرو

تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در ماه نوامبر معرفی شد و حالا گوشی‌های مجهز به این تراشه به تدریج در حال ورود به بازار هستند. شیائومی ۱۳ پرو یکی از این گوشی‌ها بوده که به‌تازگی در یک آزمایش گیمینگ موفق به شکست آیفون ۱۴ پرو مکس شده است.

مطالب مرتبط:

Golden Reviewer امروز بازی Genshin Impact را در دو گوشی شیائومی ۱۳ پرو با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و آیفون ۱۴ پرو مکس با تراشه‌ی A16 مورد آزمایش قرار داد. پرچمدار شیائومی موفق شد تا بازی یادشده را با نرخ فریم ۵۹.۴ اجرا کند اما آیفون ۱۴ پرو مکس این بازی را با نرخ ۵۸.۴ فریم اجرا کرد. گوشی ویوو X90 نیز با تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰۰ قبلاً در همین آزمایش نرخ میانگین ۵۷.۵ فریم را به ثبت رسانده بود.

آزمایش گیمینگ شیائومی 13 پرو

تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در بخش مصرف انرژی نیز عملکرد بهتری را نسبت به دایمنسیتی ۹۲۰۰ به ثبت رساند و راندمان بالاتری را ارائه داد. با این وجود، تراشه‌ی A16 اپل در این بخش نسبت به دو تراشه‌ی دیگر برتری داشت. البته دمای گوشی شیائومی ۱۳ پرو در آزمایش یادشده در بالاترین حالت به ۳۹.۳ درجه سلسیوس رسید که بسیار کمتر از دو گوشی دیگر است. برای مقایسه، دمای آیفون ۱۴ پرو مکس هنگام اجرای بازی Genshin Impact برابر با ۴۶.۷ درجه و تبلت آیپد پرو ۲۰۲۲ نیز ۴۲.۶ درجه بوده است.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید