تصاویر تبلیغاتی گلکسی A14 5G منتشر شد - تکفارس 
تصاویر تبلیغاتی گلکسی A14 5G منتشر شد - تکفارس 

تصاویر تبلیغاتی گلکسی A14 5G منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۹ دی ۱۴۰۱ - 08:37
سامسونگ گلکسی A14 5G

سامسونگ هفته‌ی گذشته گوشی گلکسی A14 5G را در آمریکا با تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ و در کشورهای اروپایی با تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۳۰ معرفی کرد. قرار است این گوشی به‌زودی در کشور هند نیز معرفی شود و حالا وب‌سایت PhoneEV تصاویر تبلیغاتی آن را فاش کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

بر اساس تصاویر منتشرشده، سامسونگ گوشی گلکسی A14 5G را در کشور هند در چهار رنگ سبز روشن، قرمز، مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد کرد. نسخه‌ی هند این گوشی از نمایشگر ال سی دی ۶.۶ اینچی IPS با وضوح +FHD، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و حفره‌ی ناچ واتردراپ بهره برده و با ترکیب رم ۶/۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۶۴ گیگابایتی در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این نسخه از گلکسی A14 5G از چه تراشه‌ای استفاده می‌کند.

سامسونگ گلکسی A14 5G

ترکیب دوربین‌های نسخه‌ی مخصوص هند گلکسی A14 5G شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/1.8، ماکروی ۲ مگاپیکسلی، حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۵ واتی، قابلیت رم مجازی، حسگر اثر انگشت کناری و رابط کاربری One UI 5.0 (مبتنی بر اندروید ۱۳) اشاره کرد. قرار است که گلکسی A14 5G به همراه گلکسی A23 5G در تاریخ ۱۸ ژانویه در کشور هند معرفی شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید