شرکت تکنو به عنوان برترین برند گوشی هوشمند دنیا در نمایشگاه CES 2023 شناخته شد - تکفارس 
شرکت تکنو به عنوان برترین برند گوشی هوشمند دنیا در نمایشگاه CES 2023 شناخته شد - تکفارس 

شرکت تکنو به عنوان برترین برند گوشی هوشمند دنیا در نمایشگاه CES 2023 شناخته شد

افشین نوری
۱۹ دی ۱۴۰۱ - 06:40
شرکت تکنو به عنوان برترین برند گوشی هوشمند دنیا در نمایشگاه CES 2023 شناخته شد - تکفارس 

نمایشگاه CES 2023 این‌روزها در حال برگزاری است و حالا شرکت تکنو (Tecno) به عنوان برترین برند گوشی هوشمند دنیا انتخاب شده است. این جایزه به خاطر نوآوری در طراحی محصولات به این شرکت تعلق گرفته است و گوشی Phantom X2 Pro یکی از این محصولات است که توانسته اواین گوشی دنیا با لنز دوربین قابل تعویض باشد. 

هر سال در جریان نمایشگاه CES جوایزی به برترین شرکت‌ها در بخش‌های مختلف داده می‌شود و امسال در بخش گوشی هوشمند یک شرکت کمتر شناخته‌شده به نام تکنو توانسته جابزه برترین برند را به خود اختصاص دهد‌ این شرکت توانسته در رقابت با اسامی قزذگی مثل اپل، سامسونگ، شیائومی و موتورولا این عنوان را کسب کند. 

شرکت تکنو یکی از شرکت‌های بسیار فعال در زمینه گوشی هوشمند است و محصولات این شرکت در بیش از ۷۰ کشور دنیا در پنج قاره جهان به فروش می‌رسند. این شرکت علاوه بر گوشی، در زمینه تبلت و لپ تاپ نیز فعال است. 

محصولات تکنو اغلب دارای قیمت پایینی هستند و اخیرا نیز این شرکت گوشی‌های نوآورانه‌ای مثل Phantom X2 Pro و  Camon 19 Pro Mondrian Edition ارائه کرده بود که نشان می‌دهد تکنو توانایی‌ها و ظرفیت‌های زیادی دارد و می‌تواند حرف‌هایی زیادی برای گفتن در بخش گوشی هوشمند داشته باشد. 

مدیر روابط عمومی تکنو بعد از دریافت جایزه برترین برند CES 2023 گفته است که بسیار خوشحال و هیجان‌زده است که تلاش مستمر این شرکت برای ارائه محصولات نوآورانه مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است و این شرکت همچنان به مسیر خود ادامه خواهد داد تا مرزهای طراحی و فناوری را جابجا کند. 

منبع: NT

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.