تصاویر خرده فروشی گوشی های گلکسی S23 فاش شد - تکفارس 
تصاویر خرده فروشی گوشی های گلکسی S23 فاش شد - تکفارس 

تصاویر خرده فروشی گوشی های گلکسی S23 فاش شد

افشین نوری
۱۷ دی ۱۴۰۱ - 11:44
تصاویر خرده فروشی گوشی های گلکسی S23 فاش شد - تکفارس 

سری گلکسی S23  قرار است به‌زودی معرفی شود و تاکنون شایعات زیادی درباره آن‌ها وجود داشته است و حالا تصاویر بسیار با کیفیت این گوشی‌ها فاش شده است که دید بسیار خوبی از طراحی آن‌ها در اختیار ما قرار می‌دهد‌.

این‌ها تصاویری هستند که به‌طور زنده از خرده‌فروشی‌های آنلاین ثبت شده است و طراحی نهایی مدل‌های گلکسی S23 را نشان می‌دهند. همانطور که در تصاویر می‌بینید، گلکسی S23 و S3 پلاس طراحی مشابهی خواهند داشت و طراحی گلکسی S23 اولترا کمی از آن‌ها متمایز خواهد بود. 

تصاویر خرده فروشی گوشی های گلکسی S23 فاش شد - تکفارس 

همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ تغییراتی در پنل پشتی این گوشی‌ها ایجاد کرده است که با طراحی مدل‌های سال قبل متفاوت است. همانطور که می‌بینید این شرکت امسال از ماژول دوربین در پشت گوشی‌های گلکسی S23 استفاده نکرده است و همه دوربین‌ها به‌طور مستقل در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. 

 این طراحی جدید باعث شده تا ظاهر مدل‌های جدید گلکسی S حالت مینیمالیستی پیدا کند و در ضمن، رنگ‌های جدید سبز و صورتی نیز برای آن‌ها ارائه شده که می‌تواند مورد توجه مشتریان قرار بگیرد. 

سامسونگ هنوز زمان دقیق معرفی این سری را اعلام نکرده است، اما گفته می‌شود در اوایل ماه شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. هر چه به زمان معرفی این سری نزدیکتر می‌شویم مسلما اطلاعات بیشتری از آن‌ها به بیرون درز پیدا خواهد کرد و ما با مشخصات این گوشی‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ سری جدید گلکشی S23 را با چه طراحی و مشخصاتی معرفی می‌کند. نظر شما درباره تصاویر منتشر شده از این‌ گوشی‌ها چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید