قیمت مدل های گلکسی S23 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
قیمت مدل های گلکسی S23 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

قیمت مدل های گلکسی S23 سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۱۶ دی ۱۴۰۱ - 14:23
گلکسی S23 اولترا

سری گلکسی S23 سامسونگ قرار است ماه آینده معرفی شود و تاکنون شایعات زیادی درباره مشخصات و قیمت آن‌ها وجود داشته است. حالا اطلاعات تازه‌ای دریاره قیمت پایه این مدل‌ها فاش شده است. 

یک افشاگر مطرح به نام SKTelecom قیمت مدل‌های گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا را منتشر کرده است که البته این قیمت‌ها هنوز از سوی سامسونگ تایید نشده‌اند. اگر این اطلاعات درست باشند شاهد افزایش قیمت قابل توجهی برای مدل‌های فوق خواهیم بود بطوریکه قیمت پایه گلکسی S23 برابر با ۹۳۲ دلار، قیمت  گلکسی S23 پلاس برابر با ۱۰۹۴ دلار و قیمت گلکسی S23 پلاس برابر با ۱۲۵۳ دلار خواهد بود. 

همانطور که احتمالا می‌دانید سال گذشته گوشی گلکسی S22 به قیمت ۷۸۵ دلار، گلکسی S22 پلاس به قیمت ۹۳۲ دلار و گلکسی S22 اولترا به قیمت ۱۱۴۰ دلار عرضه شدند‌. در نتیجه طبق اطلاعات امروز، مدل‌های گلکسی S23 بین ۱۰ الی ۲۰ درصد افزایش قیمت خواهند داشت. 

البته قیمت‌های فوق، قیمت‌ احتمالی مدل‌های گلکسی S23 در کره جنوبی بودند که تبدیل به دلار شده‌اند، لذا با در نظر گرفتن متغیرها و پارامترهای مختلف می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت این گوشی‌ها در بازارهای جهانی احتمالا به صورت زیر خواهد بود: 

  • قیمت گلکسی S23: برابر با ۹۵۸ دلار (افزایش ۱۹.۹ درصدی)
  • قیمت گلکسی S23 پلاس: برابر با ۱۱۶۴ دلار (افزایش ۱۶.۵ درصدی)
  • قیمت گلکسی S23 اولترا: برابر با ۱۳۲۱ دلار (افزایش ۱۰.۱۵ درصدی)

بنابراین به‌طور میانگین می‌توان گفت که امسال شاهد افزایش قیمت حدوداً ۱۰۰ دلاری در سری گلکسی S23 خواهیم بود که این اتفاق مطمئنا به مذاق مشتریان خوش نخواهد آمد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چه فکرهایی در سر دارد.

 منبع: Notebookchek

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.