ام اس آی از نسل جدید لپ تاپ های Stealth رونمایی کرد - تکفارس
ام اس آی از نسل جدید لپ تاپ های Stealth رونمایی کرد - تکفارس

ام اس آی از نسل جدید لپ تاپ های Stealth رونمایی کرد

مهدی حلوائی
۱۵ دی ۱۴۰۱ - 15:58
ام اس آی استلث

ام اس آی امروز در رویداد CES 2023 سه نسخه‌ی جدید از لپ تاپ‌های سری استلث (Stealth) با نام‌های استلث ۱۷ استودیو، استلث ۱۶ استودیو و استلث ۱۴ استودیو را معرفی کرد. این لپ تاپ‌ها برای خالقان محتوا و گیمرها طراحی شده و به جدیدترین سخت‌افزار موجود مجهز شده‌اند.

استلث ۱۷ استودیو

ام اس آی استلث 17 استودیو

لپ تاپ استلث ۱۷ استودیو از یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل (UHD 4K) بهره برده و در دو نسخه با تراشه‌ی اینتل Core i9-13900H و Core i7-13700H و تراشه‌ی گرافیکی انویدیا RTX 4000 به بازار عرضه می‌شود.

این لپ تاپ همچنین دارای ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی، ۶۴ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه‌ی SSD برخوردار بوده و لیست درگاه‌های آن شامل درگاه USB-C ،USB-A، جک هدفون، شیار کارت میکرو اس‌ دی، HDMI و اترنت می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وب‌کم فول اچ‌ دی با شاتر امنیتی و پشتیبانی از سیستم تشخیص چهره‌ی ویندوز هلو (Windows Hello)، حسگر اثر انگشت، ماژول TPM و اسپیکر DynaAudio اشاره کرد.

استلث ۱۶ استودیو

ام اس آی استلث 16 استودیو

استلث ۱۶ استودیو از یک نمایشگر ۱۶ اینچی با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل (UHD 4K)، نسبت ابعد ۱۶:۱۰ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره برده و تراشه‌ی اینتل Core i9-13900H قلب تپنده‌ی آن است. ام اس آی در این لپ تاپ از تراشه‌ی گرافیکی انویدیا RTX 4070 نیز استفاده کرده و آن را با ۶۴ گیگابایت رم DDR5 و ۲ ترابایت حافظه‌ی SSD به بازار عرضه می‌کند.

استلث ۱۶ استودیو همانند استلث ۱۷ استودیو از وب‌کم فول اچ دی، حسگر اثر انگشت و ماژول TPM بهره برده و همچنین دارای اتاق خنک‌سازی جدیدی است که عملکرد کلی سیستم را بهبود می‌بخشد. این محصول با یک باتری ۹۹ وات‌ساعتی و آداپتور ۲۴۰ واتی در دو رنگ آبی و سفید به بازار عرضه می‌شود.

استلث ۱۴ استودیو

ام اس آی استلث 14 استودیو

ام اس آی در استلث ۱۴ استودیو از یک نمایشگر ۱۴ اینچی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (+QHD)، نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ و نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز استفاده کرده است. این لپ تاپ در دو نسخه با تراشه‌ی گرافیکی انویدیا RTX 4070 (حافظه‌ی گرافیکی ۸ گیگابایتی) و انویدیا RTX 4060 (حافظه‌ی گرافیکی ۸ گیگابایتی) و پردازنده‌ی اینتل Core i7-13700H در دسترس قرار خواهد گرفت.

از دیگر ویژگی‌های استلث ۱۴ استودیو می‌توان به رم ۶۴ گیگابایتی، ۲ ترابایت حافظه‌ی SSD، صفحه کلید RGB و سیستم خنک‌سازی جدید آن اشاره کرد. لیست درگاه‌های این محصول نیز شامل درگاه USB-A ،USB-C، جک هدفون و HDMI می‌شود. گفته می‌شود که قیمت این لپ تاپ ۱،۵۹۹ دلار بوده و قیمت دو نسخه‌ی دیگر کمی بیشتر می‌باشد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.