ایسوس لپ تاپ حرفه ای ExpertBook B9 را معرفی کرد - تکفارس 
ایسوس لپ تاپ حرفه ای ExpertBook B9 را معرفی کرد - تکفارس 

ایسوس لپ تاپ حرفه ای ExpertBook B9 را معرفی کرد

افشین نوری
۱۵ دی ۱۴۰۱ - 11:13
ایسوس لپ تاپ حرفه ای ExpertBook B9 را معرفی کرد - تکفارس 

ایسوس در نمایشگاه CES 2023 از لپ تاپ حرفه‌ای ExpertBook B9 رونمایی کرد. این لپ تاپ دارای سخت‌افزارها و قابلیت‌‌های بسیار جذابی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. 

شاسی ExpertBook B9 از جنس آلیاژ منیزیم است که باعث شده وزن این لپ تاپ بسیتر سبک‌تر از اکثر مدل‌های۱۳ اینچی بازار باشد. نمایشگر این لپ تاپ یک پنل ۱۴ اینچی OLED با وضوح‌ ۲.۸۸۰×۱.۸۰۰ پیکسل (۲.۸k) تست که رزولوشن بالایی محسوب می‌شود و قطعا مورد توجه مشتریان قرار خواهد گرفت. 

لپ تاپ ExpertBook B9 از آنجائیکه برای کسب‌وکارها و افراد حرفه‌ای معرفی شده است دارای پورت‌های متعددی است که شامل چندین پورت USB A, HDMI و حتی یک پورت RJ45 می‌شود. سایر قابلیت‌های این لپ تاپ شامل شاتر دوربین وبکم مکانیکی، حسگر اثر انگشت و تاچ‌پد مجازی می‌شوند. 

ایسوس لپ تاپ حرفه ای ExpertBook B9 را معرفی کرد - تکفارس 

در داخل این لپ تاپ از پردازنده‌های نسل ۱۳ اینتل در کنار ۶۴ گیگابایت رم استفاده سده است و یک سیستم خنک کننده نیز در داخل آن وجود دارد که شامل دو فن می‌شود. 

ایسوس در کنار این لپ تاپ، یک مینی کامپیوتر جدید به نام ExpertCenter PN64-E1 نیز معرفی کرده که از پردازنده i7-13700H اینتل، کارت گرافیکی یکپارچه Iris Xe و ۳۲ گیگابایت رم DDR5 بهره می‌برد. دو اسلات حافظه داخلی PCIe 4.0 X4 نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این کامپیوتر پیکره‌بندی‌های دیگری نیز دارد که از پردازنده‌های رپتور لیک P اینتل بهره می‌برند. 

 مینی کامپیوتر شامل درگاه‌های متعددی مثل دو درگاه تاندربولت ۴، سه درگاه USB-A 3.2 Gen 2، دو درگاه USB-A 3.1، یک جک ۲.۵ GbE ،یک جک صوتی با کدک Realtek ALC897 و یک پورت HDMI 2.1 می‌سوند. این کامپیوتر از وای فای ۶E و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. ‌

قیمت و زمان عرضه این مینی کامپیوتر هنوز اعلام نشده است. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.