تبلت های مناسب برای دانشجویان: - تکفارس 
تبلت های مناسب برای دانشجویان: - تکفارس 

تبلت های مناسب برای دانشجویان:

عرفان رحیمی
۲۸ آبان ۱۳۹۳ - 09:30
تبلت های مناسب برای دانشجویان: - تکفارس 

امروزه استفاده از تبلت ها بسیار فراوان شده و در خیلی از کارهای عمومی و شخصی استفاده می شود اما شاید بسیاری از افراد با نام بردن کلمه تبلت به این نکته یادآور شوند که تبلت ها فقط برای بازی کردن طراحی شده در حالی که واقعا این طور نیست و بسیاری از افراد به خصوص دانشجویان بر این باورند که اگر چه استفاده از تبلت ها لزومی ندارد ولی در بسیاری از کارهای درسی به آن ها کمک شایانی می کند که می تواند از نظر وقت و صرفه جویی در زمان و کاغذو…. کاربرد زیادی داشته باشد.
اما شاید دانشجویی بخواهد بداند که کدام یک از تبلت ها برای استفاده مناسب تر است . بنابر این در این قسمت به چند نوع از تبلت های موجود در بازار را با هم بررسی می کنیم تا با دید بازتری به خرید بپردازیم:
مینی تبلت ها: در واقع اگر اندازه صفحه نمایشگر تبلت ها کمتر از ۸ اینچ باشد و به طور معمول ۷ اینچی است و در این زمینه هم گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد که در برند های مختلف می توان تعیین شود.
اما استفاده از مینی تبلت ها فوایدی برای دانشجویان دارد و آن هم شارژ خوب و قابل حمل بودن راحت تر و جاگیر نبودن آن و اینکه حتی در یک همایش به راحتی قابل استفاده است و خسته کننده و سنگین نیست.اما خوب البته استفاده کردن از مینی تبلت ها چندان هم مورد استقبال قرار نمی گیرد البته این موضوع به مورد استفاده افراد بستگی دارد که اگر به صورت مداوم و در ساعات زیادی از روز با تبلت سر و کار دارند خوب طبیعی است که استفاده از یک تبلت کوچک ممکن است آزار دهنده و خسته کننده باشد و لازم باشد تا در کنار آن حتما از یک لپ تاپ استفاده کنید.
Tesco Hudi
اگر چه مدت زمان زیادی از تولید این تبلت نمی گذرد اما توانسته در همین مدت کم کاربران خوبی را به سوی خود جلب کند و فروش خوبی داشته باشد البته در همین اواخر فروشگاه ها میزان قیمت این گونه از وسایل کاربردی را کاهش داده اند و شما به راحتی می توانید یک تبلت را به قیمت ۹۹ پوند بخرید که معامله خوبی است.
این تبلت نسبت به کارآیی خود از نظر کیفیت خوب محسوب می شود و البته دارای قیمت پایینی می باشد و در واقع به صورت یک وسیله خانگی به کاربرده می شود تا کامپیوتر و خرید آن ضرری درش نیست. یک نکته قابل توجه این است که اگر شما هم جزو آن دسته از دانشجویانی هستید که پول چندانی در اختیار ندارید این انتخاب می تواند یک مورد مناسب باشد و التبه در ۴ رنگ به فروش می رسد و همچنین دارای ویژگی هاییست که در تبلت های گران قیمت اندرویدی کاملا دیده می شود.
از ویژگی های مهم و بارز در Tesco می توان به پورت های micro HDMI و micro SD و همچنین حافظه ۱۶ گیگابایتی و داخلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی است. صدای تبلت از طریق بلندگوهای تبلت به صورت استریو پخش می شود و با وجود صفحه نمایشگر ۷ اینچی می تواند رزولوشن بالایی را با خود به همراه آورد.

 

111
این تبلت دارای سخت افزار خوبی می باشد و اگر چه که قدرت بالایی برای کارکردن و یا بازی ندارد اما خوب می توان آن را به عنوان یک تبلت ارزان قیمت که بسیاری از کارکردهای تبلت های گران قیمت را دارد قبول داشت.مهم نیست که چه کاری با این تبلت انحام می دهید اینکه آیا موسیقی گوش می کنید ویا به سایت مورد علاقه خود سفر می کنید و … باید گفت گزینه مناسبی برای راه انداختن کار بشر می باشد.اگر چه افراد حرفه ای به دنبال دستگاهی با ویژگی های سخت افزاری بالاتری هستند اما خوب باید گفت برای ارزان بودن مناسب است . یکی دیگر از مواردی که ممکن است باعث کاهش فروش این برند گردد در معروف نبودن برند تبلت است.
بررسی nexus7 :
این وسیله که در واقع ایده اولیه تبلت های مینی را بوجود آورد فروشش و استفاده از آن هم هنوز ادامه دارد و درست بعد از اینکه از آخرین به روزرسانی این تبلت ۱۲ ماه گذشته است دیگر نمی توان گفت که nexus7 گزینه خوبی برای استفاده ارزان از تبلت نیست.
اما بی شک نگاه به این تبلت از زاویه اینکه از نظر سخت افزاری دارای امتیاز قابل قبولی است هنوز باقی مانده است. این دستگاه توسط گوگل پشتیبانی می شود و همچنین برای استفاده هایی مانند پخش موزیک و ویدئو و گشت در اینترنت و حتی بازی کارکرد خوبی دارد و قابل قبول است.اما مشخصات سخت افزاری آن ۲ گیگ رم و صفحه نمایش تمام HD و دارای دو دوربین جلوی ۱.۲ مگاپیکسلی و همچنین دوربین پشت ۵ مگاپیکسلی می باشد.با وجو اینکه حدود یک سال است که از انتشار و تولید این تبلت پرطرفدار می گذرد اما هنوز تبلت های کمی در همین قیمت و با همین ویژگی ها عرضه شده است. دارای دو پورت HDMI و SD میکرو می باشد.

برگرفته از : بزرگره رایانه

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید