گوشی های گلکسی A14 و گلکسی M54 در دیتابیس BIS رویت شدند - تکفارس 
گوشی های گلکسی A14 و گلکسی M54 در دیتابیس BIS رویت شدند - تکفارس 

گوشی های گلکسی A14 و گلکسی M54 در دیتابیس BIS رویت شدند

افشین نوری
۱۴ دی ۱۴۰۱ - 11:14
گلکسی M54 5G

سامسونگ امسال قصد دارد چندین مدل گلکسی A و M شامل گلکسی A14 و گلکسی M54 را معرفی کند و حالا این دو مدل تاییدیه BIS را دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد زمان معرفی آن‌ها بسیار نزدیک است. 

گوشی گلکسی A14 در دیتابیس BIS شماره مدل SM-A145F/DS ظاهر شده است و گلکسی M54 با شماره مدل SM-M546B/DS در این پایگاه داده رویت شده است. البته اسناد BIS اشاره‌ای به مشخصات این دو گوشی نکرده است، اما تاکنون شایعات زیادی درباره این‌ گوشی‌ها وجود داشته است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات گلکسی A14 

گلکسی A14 از نمایشگر ال سی دی ۶.۸ اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۳مگاپیکسلی خواهد بود. باتری این گوشی ظرفیتی برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با توان شارژ ۱۵ وات خواهد داشت. براساس گزارش‌های قبلی، گلکسی A14 در دو نسخه‌ی ۴G و ۵G به بازار عرضه می‌شود و در واقع این ارزان‌ترین گوشی ۵G در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

مشخصات گلکسی M54

گلکسی M54 5G از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره برده و ترکیب دوربین‌های آن نیز شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۵ مگاپیکسلی و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی اشاره کرد.

در حالی که گزارش‌های قبلی به استفاده‌ی گلکسی M54 5G از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ اشاره کرده بودند اما بر اساس اطلاعات فاش‌شده در گیک بنچ، این گوشی از تراشه‌‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید