پوکو C50 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 
پوکو C50 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 

پوکو C50 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد

مهدی حلوائی
۱۳ دی ۱۴۰۱ - 08:12
پوکو C50

قرار است که شیائومی امروز از گوشی پوکو C50 در کشور هند رونمایی کند و حالا ساعاتی پیش از این اتفاق، برخی از مشخصات گوشی یادشده در بنچمارک گیک بنچ فاش شده است. گفته می‌شود که پوکو C50 همان ردمی +A1 بوده که با نامی دیگر در بازار هند عرضه می‌شود.

پوکو C50 امروز با شماره مدل ۲۲۰۷۳۳SPI و با تراشه‌ی MT6761V شرکت مدیاتک، که همان هیلیو A22 است، در دیتابیس گیک بنچ مشاهده شد. تراشه‌ی هیلیو A22 دارای هشت هسته بوده و حداکثر فرکانس آن ۲.۰ گیگاهرتز است. اطلاعات منتشرشده در گیک بنچ به عرضه‌ی پوکو C50 با حداقل ۳ گیگابایت رم، ۶۴/۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و سیستم‌‌ عامل اندروید ۱۲ (احتمالاً MIUI 13) اشاره داشته‌اند. گوشی اقتصادی جدید پوکو همچنین در آزمایش‌های این بنچمارک موفق به دریافت نمره‌ی تک‌هسته‌ای ۱۴۰ و چندهسته‌ای ۵۰۴ شد.

بنچمارک پوکو C50

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، پوکو C50 از نمایشگر ۶.۵۲ اینچی با حفره‌ی ناچ واتردراپ و حداکثر میزان روشنایی ۴۰۰ نیت بهره برده و به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی مجهز شده است. ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۸ مکاپبکسلی، سلفی ۵ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق می‌شود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی پوکو C50 می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و شیار کارت میکرو اس‌دی آن اشاره کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید