در سال ۲۰۲۳ هزینه تعویض باتری گوشی های آیفون ۲۰ دلار افزایش می یابد - تکفارس 
در سال ۲۰۲۳ هزینه تعویض باتری گوشی های آیفون ۲۰ دلار افزایش می یابد - تکفارس 

در سال ۲۰۲۳ هزینه تعویض باتری گوشی های آیفون ۲۰ دلار افزایش می یابد

افشین نوری
۱۲ دی ۱۴۰۱ - 19:10
در سال ۲۰۲۳ هزینه تعویض باتری گوشی های آیفون ۲۰ دلار افزایش می یابد - تکفارس 

به نظر می‌رسد هزینه تعمیر گوشی‌های آیفون قدیمی در ماه‌های آینده گران‌تر خواهد شد.  اپل ظاهرا قصد دارد هزینه تعویض باتری آیفون‌های قدیمی را افزایش دهد‌.

اپل در صفحه پشتیبانی خود رسما اعلام کرده است که به جز آیفون‌هایی که در سال ۲۰۲۲ معرفی نشدند بقیه آیفون‌ها مشمول افزایش هزینه تعویض باتری در فروشگاه‌های این شرکت خواهند شد.

به این ترتیب، کسانی که مدل‌های آیفون ۱۴ را ندارند بایستی منتظر افزایش هزینه تعویض باتری گوشی خود در ماه‌های آینده باشند‌. به گفته اپل، از تاریخ اول مارس ۲۰۲۳ هزینه سرویس باتری آیفون‌های قدیمی ۲۰ دلار افزایش خواهد یافت.

بنابراین کسانی که قبلا برای تعویض باتری آیفون ۱۳ خود ۶۹ دلار پرداخت می‌کردند الان باید ۸۹ دلار پرداخت کنند. بقیه مدل‌ها نیز به همین ترتیب خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید که به این افزایش قیمت برخورد نکنید می‌توانید کاری کنید که تا تاریخ اعلام شده باتری آیفون شما مشمول تعویض توسط اپل شود‌.

دارندگان گوشی‌های قدیمی‌تر آیفون SE و آیفون ۸ مجبور خواهند بود به جای ۴۹ دلار، ۶۹ دلار بپردازند. اپل برای تشخیص اینکه یک باتری نیاز به تعویض دارد از ابزار خاصی استفاده می‌کند و اگر درصد سلامتی باتری آیفون شما کمتر از ۸۰ درصد باشد قابل تعویض خواهد بود‌

ظاهرا اپل این افزایش قیمت را به خاطر افزایش نرخ تورم جهانی و جبران هزینه‌های خود انجام می‌دهد. در ضمن، فروش گوشی‌های آیفون در با کاهش محسوسی مواجه شده است و اپل مجبور است که از طرق دیکری درآمد خود را افزایش دهد.

در هر حال، اگر شما هم آیفون قدیمی دارید می‌توانید هرچه زودتر نسبت به تعویض باتری آن اقدام کنید.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید