گوگل تغییرات جدیدی در ظاهر یوتیوب ایجاد کرد - تکفارس 
گوگل تغییرات جدیدی در ظاهر یوتیوب ایجاد کرد - تکفارس 

گوگل تغییرات جدیدی در ظاهر یوتیوب ایجاد کرد

افشین نوری
۱۲ دی ۱۴۰۱ - 09:52
یوتیوب

گوگل به‌تازگی تغییرات جدیدی در ظاهر یوتیوب ایجاد کرده است که باعث استفاده راحت‌تر ار آن خواهد شد. یکی از این تغییرات مربوط به نوار پیشرفت ویدیو در حالت Dark mode می‌شود. 

همانطور که می‌دانید، نوار پیشرفت ویدیو در یوتیوب به کاربران اجازه می‌دهد تا در هنگام تماشای ویدیو در حالت عمودی یا همان پرتره، به مدت‌زمانی که از لحظه شروع ویدیو گذشته است دسترسی داشته باشند. این نوار قبلا فقط در رنگ قرمز مشاهده می‌شد اما حالا یک رنگ خاکستری/ سفید نیز به آن اضافه شده‌‌ است. 

 لازم به ذکر است در زمانیکه نوار پیشرفت ویدیو به رنگ خاکستری/سفید است، امکان مشاهده مدت‌زمان سپری شده از ویدیو وجود نخواهد داشت. بنابراین لازم خواهد بود که کاربران این نوار را لمس کنند تا مدت‌زمان مذکور را مشاهده کنند. بعد از لمس کردن، رنگ نوار پیشرفت به قرمز تغییر خواهد کرد و همه اطلاعات مربوط به مد‌زمان ویدیو نمایش داده خواهد شد. این قابلیت فقط در حالت تاریک یا همان Dark mode قابل دسترس است. 

گوگل تغییرات جدیدی در ظاهر یوتیوب ایجاد کرد - تکفارس 

البته در حالت تماشای افقی، نوار پیشرفت ویدیو نمایش داده نخواهد شد و فقط در صورت ضربه زدن روی ویدیو این نوار ظاهر خواهد شد. در حالت تماشای افقی، نوار پیشرفت همچنان به رنگ قرمز خواهد بود و در حالت شب نیز به همان رنگ قرمز دیده خواهد شد. پس تغییرات جدید یوتیوب، فقط برای حالت تماشای عمودی ویدیوها در حالت تاریک ایجاد شده‌اند‌. 

اگر این تغییرات هنوز برای شما در گوشی اندرویدی‌تان اعمال نشده است بایستی کمی منتظر بمانید. نظر شما درباره این قابلیت یوتیوب چیست؟

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید