تاریخ معرفی و مشخصات کلیدی گلکسی F04 رسماً تائید شد - تکفارس 
تاریخ معرفی و مشخصات کلیدی گلکسی F04 رسماً تائید شد - تکفارس 

تاریخ معرفی و مشخصات کلیدی گلکسی F04 رسماً تائید شد

افشین نوری
۱۲ دی ۱۴۰۱ - 08:29
تاریخ معرفی و مشخصات کلیدی گلکسی F04 رسماً تائید شد - تکفارس 

به نظر می‌رسد سامسونگ خود را برای معرفی سری گلکسی F04 آماده می‌کند و این گوشی احتمالا در همین ماه ژانویه معرفی خواهد شد‌. حالا صفحه رسمی این گو‌شی در فروشگاه Flipkart ظاهر شده است که مشخصات و تاریخ معرفی آن را به ما نشان می‌دهد.

مشخصات گلکسی F04

طیق آنچه که در فروشگاه Flipkart منتشر شده است، گلکسی F04 در روز ۴ ژانویه معرفی خواهد شد و قیمتی برابر ۹۷ دلار خواهد داشت. 

این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس خواهد بود و از ۸ گیگابایت رم بهره خواهد برد. این رم ترکیبی از رم فیزیکی و رم مجازی خواهد بود که می‌تواند خبر خوبی برای مشتریان باشد. 

گلکسی F04 در داخل خود از تراشه هلیو P35 مدیاتک استفاده خواهد کرد و در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد. این گوشی تا ۲ سال آپدیت نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد که می‌تواند نکته مثبتی برای آن باشد. یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

تاریخ معرفی و مشخصات کلیدی گلکسی F04 رسماً تائید شد - تکفارس 

متاسفانه اشاره‌ای به مشخصات دوربین‌های F04 نشده است و ما نمی‌دانیم که قابلیت‌های عکاسی و فیلملرداری این گوشی چگونه خواهد بود. البته براساس آنچه در تصاویر می‌بینیم این گوشی از سیستم دوربین دوگانه با یک فلاش LED بهره خواهد برد. 

گلکسی F04 در دو رنگ سبز و بنفش ارائه خواهد شد و باید ببینیم که رنگ‌بندی دیگری نیز برای آن وجود خواهد داشت یا نه. سامسونگ ماه گذشته گوشی اقتصادی گلکسی M04 را معرفی کرد که مورد توجه مشتریان قرار گرفت و ممکن است چنین اتفاقی نیز برای F04 نیز بیفتد. ‌

گفته می‌شود سامسونگ در ماه فوریه نیز سری گلکسی S23 را رونمایی خواهد کرد و باید منتظر بمانیم و بینیم که سامسونگ این گوشی‌های پرچمدار را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید