شایعه: منتظر طراحی نوآورانه‌ای برای گلکسی S24 باشید - تکفارس 
شایعه: منتظر طراحی نوآورانه‌ای برای گلکسی S24 باشید - تکفارس 

شایعه: منتظر طراحی نوآورانه‌ای برای گلکسی S24 باشید

افشین نوری
۱۲ دی ۱۴۰۱ - 07:03
سامسونگ گلکسی S24

به نظر می‌رسد ما در سال‌های آینده شاهد طراحی جدیدی برای محصولات سامسونگ از جمله سری گلکسی S24 خواهیم بود. چند روز پیش اعلام شد که هوبرت لی طراح مشهور مرسدس بنز به عنوان مدیر ارشد واحد طراحی محصولات سامسونگ انتخاب شد و این به معنای آن است که باید منتظر طراحی‌های زیبایی برای گوشی‌های آینده سامسونگ باشیم. 

در سال‌های اخیر، گوشی‌های هوشمند صرفا از نظر مشخصات سخت‌افزاری پیشرفت داشته‌اند و از نظر ظاهری تفاوت ملموسی نسبت به گذشته نداشته‌اند و این موضوع باعث تکراری شدن طراحی آن.ها شده است. به هر حال، مشتریان انتظار دارند وقتی یک گوشی ۱۰۰۰ دلاری می‌خرند از همه‌چیز آن راضی باشند‌. این همان چیزی است که ممکن است در سری گلکسی S24 اتفاق بیفتد. 

سامسونگ و مرسدس بنز در سال‌های گذشته نیز همکاری‌هایی باهم داشته‌اند و مثلا در مورد گلکسی S22 اولترا ما شاهد ارائه یک نسخه مرسدس بنز بودیم. این نسخه توجهات زیادی را به خودش جلب کرد و حالا این مدل‌های زیبا با پیوستن هوبرت لی به سامسونگ ممکن است در مقیاس گسترده‌تری طراحی شوند. 

البته از آنجائیکه سری گلکسی S23 قرار است تا یک ماه آینده معرفی شود انتظار نمی‌رود که نتیجه کار هوبرت لی را در این گوشی‌ها ببینیم. اما در مورد سری گلکسی S24 احتمال زیادی وجود دارد که طراحی متفاوتی را برای آن ببینیم. 

البته سایر محصولات سامسونگ نیز ممکن است دچار تغییراتی در طراحی بشوند. مثلا گوشی‌های گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ احتمالا با طراحی جدیدی ارائه خواهند شد. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که هوبرت لی چه برنامه‌هایی برای ارتقا سطح طراحی محصولات سامسونگ در سر دارد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.