بهترین و ارزان‌ترین فلش ‌مموری ‌های سن دیسک - تکفارس 
بهترین و ارزان‌ترین فلش ‌مموری ‌های سن دیسک - تکفارس 

بهترین و ارزان‌ترین فلش ‌مموری ‌های سن دیسک

کسری نراقی
۱۱ دی ۱۴۰۱ - 01:39
بهترین و ارزان‌ترین فلش ‌مموری ‌های سن دیسک - تکفارس 

معرفی ارزان‌ترین فلش ‌مموری ‌های سندیسک

از نظر بسیاری از افراد، فلش‌ مموری سن دیسک یکی از بهترین برندها برای خرید فلش ‌مموری به حساب می‌آید. اما باتوجه به تنوع بالای محصولات این برند در فروشگاه‌ها، در اکثر موارد افراد در فرآیند خرید خود دچار سردرگمی می‌شوند. اگر شما هم برای انتخاب و خرید فلش ‌سن دیسک به دنبال راهنمایی هستید، نگران نباشید. کافیست تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین فلش مموری سن دیسک را متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

معیارهای انتخاب و خرید بهترین فلش مموری سن دیسک

برای بهترین انتخاب از بین فلش مموری ‌های متنوع سن دیسک، در ابتدا ما باید نیاز خودمان را خوب بشناسیم و متناسب با این نیاز، از بین محصولات متنوع سن دیسک انتخاب کنیم.

اصلی‌ترین متغیری که در انتخاب و خرید فلش مدنظر هر کاربر قرار دارد، ظرفیت آن است. طبیعیست که فلش مموری‌ با ظرفیت پایین‌تر، اغلب قیمت پایین‌تری نسبت به ظرفیت‌های بالا دارند. ظرفیت‌های ۱۶گیگابایت و ۳۲ گیگابایت در حال حاضر پایین‌ترین ظرفیت‌های فلش مموری در بازار هستند. در ادامه چند مدل از فلش مموری‌ سن دیسک با این ظرفیت‌ها را باهم بررسی می‌کنیم.

بهترین فلش مموری سن دیسک مناسب ماشین

شاید برای شما هم سوال باشد که کدام فلش مموری برای استفاده در ضبط ماشین مناسب است؟ به عقیده اکثر رانندگان، فلش مموری که برای ضبط ماشین استفاده می‌شود، در درجه اول می‌بایست اندازه کوچکی داشته باشد. دلیل این مساله لرزش‌های اجتناب‌ناپذیر در ماشین است. لرزش‌هایی که در زمان رانندگی در ماشین اتفاق می‌افتد بالطبع به فلش مموری منتقل شده و از لحاظ فیزیکی هرچقدر فلش مموری بزرگتر باشد این لرزش‌ها در این وسیله بیشتر می‌شود. حساسیت این موضوع زمانی برای ما بیشتر می‌شود که بدانیم لرزش فلش مموری به مرور زمان باعث خراب شدن پورت USB می‌شود. قطعا هیچکس علاقه‌ای به تعمیر ضبط ماشین خود به دلیل خرابی پورت USB ندارد. پس برای جلوگیری از این اتفاق از علم فیزیک بهرین استفاده را می‌کنیم و برای ضبط ماشین از فلش مموری‌هایی با ابعاد کوچک استفاده می‌کنیم تا لرزش‌های فلش مموری را در ماشین به حداقل برسانیم.

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Fit با ظرفیت ۱۶ گیگابایت می‌تواند یک انتخاب مناسب برای این منظور باشد. اگر در گوش کردن موسیقی تنوع طلب هستید یا حجم آهنگ‌هایی که در ماشین گوش می‌دهید بالا است، می‌توانید همین مدل از فلش مموری سن دیسک با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و همچنین ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت را با گارانتی مادام‌العمر از فروشگاه اینترنتی سازگار خریداری کنید.

فلش مموری مناسب افراد حواس‌پرت

این درست است که فلش مموری‌های با ابعاد کوچکتر را راحت‌تر می‌توان در کیف یا جیب قرار داد. اما به همان اندازه ابعاد کوچکشان باعث گم شدن آنها می‌شود. اگرسابقه گم کردن فلش مموری خود را دارید، برای استفاده‌ای غیر از ماشین به شما توصیه می‌کنیم فلش مموری های بزرگتر را انتخاب کنید و البته قدری هم حواستان را بیشتر جمع کنید.

فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Force CZ71 یک فلش مموری ارزان قیمت مناسب برای شماست. این فلش مموری طراحی زیبایی دارد و با ابعاد مناسب خود، به راحتی از دید شما پنهان نمی‌ماند. شما می‌توانید این مدل فلش مموری سن دیسک را با ظرفیت‌های ۳۲ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت با مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی سازگار با گارانتی مادام‌العمر خریداری کنید.

فلش مموری سن دیسک با طراحی زیبا

بهترین و ارزان‌ترین فلش ‌مموری ‌های سن دیسک - تکفارس 

معمولا برای شماری از افراد، یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب فلش مموری ظرافت و طراحی منحصر به فرد آن است. اغلب این افراد علاقه دارند فلش مموری خود را در دسته کلیدشان قرار دهند و به همین جهت به طراحی آن اهمیت می‌دهند. فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Luxe با طراحی ساده و زیبای خود در ظرفیت های ۳۲ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت ، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این منظور به حساب می‌آید. علاوه ‌بر این، فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Shift CZ410 با طراحی منحصر به فرد خود انتخاب بی‌نظیری به شمار می‌رود. این محصول را نیز با ظرفیت‌های ۳۲ و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت می‌توانید با گارانتی مادام‌العمر از فروشگاه اینترنتی سازگار خریداری کنید.

پرسرعت‌ترین فلش مموری سن دیسک

برای بسیاری از افراد، سرعت انتقال اطلاعات در فلش مموری از اهمیت بالایی برخوردار است. اهمیت این مساله زمانی آشکار می‌شود که می‌خواهید اطلاعاتی را در فلش مموری کپی کنید و در عین حال عجله دارید. یکی از مدل‌هایی که در فلش مموری‌ های سن دیسک سرعت انتقال اطلاعات بالایی برخوردار است، فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Flair CZ73 است. سرعت انتقال اطلاعات این مدل از فلش مموری سن دیسک تا حد زیادی بالا بوده و تجربه استفاده بی‌نظیری را در کاربران خود به دنبال دارد. این فلش مموری سن دیسک را هم با ظرفیت‌های مختلف می‌توانید از فروشگاه اینترنتی سازگار با گارانتی مادام‌العمر خریداری کنید.

فلش مموری سن دیسک با قابلیت استفاده در گوشی

حتما برایتان پیش آمده که بخواهید اطلاعات را از روی گوش‌تان به فلش مموری انتقال دهید اما دسترسی به کامپیوتر یا OTG نداشته باشید. برای اینکه در این مواقع درگیر این چالش نباشید می‌توانید مدل‌هایی از فلش مموری سن دیسک را انتخاب کنید که قابلیت اتصال به گوشی را دارند. این مدل فلش مموری‌ سن دیسک از دو رابط USB و USB Type-C به صورت همزمان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید فلش مموری خود را هم به گوشی هوشمند و هم به کامپیوتر متصل کنید و از آن برای انتقال اطلاعات بین این دو دستگاه استفاده کنید. مدل‌های متنوعی از فلش مموری‌های سن دیسک در بازار موجود است که این قابلیت را دارند.

در این بین فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Go با رنگ‌های متنوع و قیمت مناسب انتخاب مقرون به صرفه‌ای به حساب می‌آید. فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Type-c با طراحی جالب کشویی، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند. اما فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe با طراحی بسیار زیبا و ساده و خیره کننده خود، انتخاب اول کسانیست که به زیبایی فلش مموری اهمیت بالایی می‌دهند.

بهترین و ارزان‌ترین فلش ‌مموری ‌های سن دیسک - تکفارس 

همانطور که دیدیم مدل‌های متنوعی از فلش مموری‌ سن دیسک در بازار وجود دارد و ما می‌توانیم با شناخت نیازمان، بهترین مدل را انتخاب کنیم. برای اینکه از کیفیت انتخابتان اطمینان داشته باشید، تمام مدل‌های ذکر شده را در ظرفیت‌های مختلف از ۱۶ گیگابایت تا ۵۱۲ گیگابایت، می‌توانید با گارانتی مادام‌العمر از فروشگاه اینترنتی سازگار خریداری کنید و از تجربه استفاده از فلش مموری‌های با کیفیت سن دیسک لذت ببرید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید