شیائومی گوشی اقتصادی ردمی ۱۲C را معرفی کرد - تکفارس 
شیائومی گوشی اقتصادی ردمی ۱۲C را معرفی کرد - تکفارس 

شیائومی گوشی اقتصادی ردمی ۱۲C را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۱۰ دی ۱۴۰۱ - 13:24
ردمی 12C

شیائومی امروز گوشی اقتصادی جدیدی به نام ردمی ۱۲C را معرفی کرد که از مشخصات نسبتاً خوبی برخوردار بوده و قیمت بسیار پایینی دارد. در ادامه به معرفی کامل این گوشی خواهیم پرداخت.

ردمی ۱۲C شباهت زیادی به ردمی A1 داشته که اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شده بود. این گوشی دارای دو دوربین پشتی، یک فلش ال ای دی و یک حسگر اثر انگشت بوده و نمایشگر تخت آن به یک حفره‌ی شبیه به حرف V مجهز شده است.

ردمی 12C

ردمی ۱۲C همچنین از نمایشگر ال سی دی ۶.۷۱ اینچی با وضوح بالا و تراشه‌ی هیلیو G85 شرکت مدیاتک بهره برده و به همراه رم LPDDR4X و حافظه‌ی داخلی eMMC 5.1 به بازار عرضه شده است. ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های گوشی اقتصادی جدیدی شیائومی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰ واتی و پشتیبانی آن از اتصالات بلوتوث، وای‌ فای و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. شیائومی این گوشی را در سه نسخه‌ی ۶۴/۴، ۱۲۸/۴ و ۱۲۸/۶ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۶۹۹ یوان (۱۰۱ دلار)، ۷۹۹ یوان (۱۱۵ دلار) و ۸۹۹ یوان (۱۳۰ دلار) تنها در کشور چین عرضه کرده است.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید