گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ در دیتابیس TKDN رویت شد - تکفارس 
گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ در دیتابیس TKDN رویت شد - تکفارس 

گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ در دیتابیس TKDN رویت شد

افشین نوری
۹ دی ۱۴۰۱ - 23:08
ردمی نوت 11 پرو 5G

ردمی به‌تازگی سری پرچمدار ردمی K60 را معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد این شرکت خود را معرفی گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ آماده می‌کند. این گوشی امروز تائیدیه TKDN را دریافت کرده است که‌ می‌تواند نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان معرفی آن باشد.

ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ در دیتابیس TKDN با شماره مدل ۲۲۰۹۱۱۶AG ظاهر شده است، اما مشخصات کلیدی آن در این تاییدیه ذکر نشده است‌. دریافت این تاییدیه به معنای نزدیک بودن معرفی گوشی بعدی ردمی است و احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۳ شاهد این اتفاق خواهیم بود. 

گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ در دیتابیس TKDN رویت شد - تکفارس 

طبق شایعات، ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ یک گوشی میان‌رده خواهد بود و مشخصات نسبتا خوبی خواهد داشتو اخیرا نتایج گیک بنچ این گوشی فاش شده بود که تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G را برای آن نشان می‌داد‌. این تراشه یک پردازنده ۸ نانومتری است و در ین تراشه‌های میان‌رده جزو سریع‌ترین‌هاست. 

اسنپدراگون ۷۳۲G مجهز به دو هسته Cortex-A76 با سرعت ۲.۳ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است. این گوشی در بنچمارک گیک بنچ‌ با ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ ظاهر شده بود، اما انتظار می‌رود ردمی این گوشی را حداقل با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه کند. 

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم ردمی این گوشی میان‌رده را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.