لو وایبینگ به عنوان رئیس جدید شیائومی انتخاب شد - تکفارس 
لو وایبینگ به عنوان رئیس جدید شیائومی انتخاب شد - تکفارس 

لو وایبینگ به عنوان رئیس جدید شیائومی انتخاب شد

افشین نوری
۹ دی ۱۴۰۱ - 13:42
لو وایبینگ به عنوان رئیس جدید شیائومی انتخاب شد - تکفارس 

شیائومی تغییرات جدیدی در ساختار مدیریتی خود ایجاد کرده است و لو وایبینگ را به عنوان رییس جدید خود انتخاب کرده است. 

شیائومی اخیرا گفته بود که در تاریخ ۳۰ دسامبر و قبل از شروع سال جدید میلادی، رئیس قبلی این شرکت یعنی وانگ ژیانگ کناره‌گیری خواهد کرد و به جای او لو وایبینگ به این سمت انتخاب خواهد شد. حالا این اتفاق افتاده است و وایبینگ که قبلا رییس برند ردمی بود به عنوان رییس جدید شیائومی از امروز فعالیت خود را شروع خواهد کرد. او علاوه بر بخش بین الملل و واحد چین، بر بخش گوشی هوشمند، زنجیره تامین و سایر بخش‌های این شرکت نظارت خواهد کرد. 

در ضمن، وانگ ژیاوان و کو هنگ به عنوان معاونین وایبینگ انتخاب شده‌اند که در کنار او کار خواهد کرد. این دو نفر همچنین بر واحد چین شیائومی به‌طور ویژه تمرکز خواهند کرد. جابجای‌های دیگری نیز در ساختار مدیریتی شیائومی اتفاق افتاده است که نشان می‌دهد این شرکت به دنبال اهداف بزرگی در سال‌های آینده است و قصد دارد با مدیریت جدید خود به این اهداف برسد. 

البته شیائومی اخیرا مجبور شده است بخشی از نیروهای خود را به منظور جبران هزینه‌ها تعدیل کند و گفته می‌شود در برخی واحدهای این شرکت حدود ۴۰ تا ۷۰ درصد نیروها تعدیل شدند. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که شیائومی با مدیریت جدید خود چه مسیری را در سال آینده طی خواهد مرد و آیا خواهد توانست به اهداف حود برسد یا نه‌. 

نظر شما درباره این تغییرات مدیریتی در شیائومی چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.