رابط کاربری One UI 5.0 برای گوشی گلکسی A04s عرضه شد - تکفارس 
رابط کاربری One UI 5.0 برای گوشی گلکسی A04s عرضه شد - تکفارس 

رابط کاربری One UI 5.0 برای گوشی گلکسی A04s عرضه شد

افشین نوری
۹ دی ۱۴۰۱ - 11:53
رابط کاربری One UI 5.0 برای گوشی گلکسی A04s عرضه شد - تکفارس 

سامسونگ رابط کاربری One UI 5.0 را تاکنون برای بسیاری از گوشب خود عرضه کرده است و ظاهرا این شرکت قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲ همه گوشی‌های واجدشرایط خود را مجهز به این نرم‌افزار کند. حالا این رابط کاربری برای گوشی گلکسی A04s منتشر شده است.

کسانی که این گوشی را دارند می‌توانند آپدیت جدید را با شماره ورژن A047MUBU1BVK5 دریافت کنند و از تمام قابلیت‌های آن استفاده کنند. آپدیت One UI 5 شامل تغییرات متعددی مثل طرحی بهتر متریال یو، یک قابلیت داخلی OCR، پشتیبانی از ویجت‌ها و قابلیت جدید Maintenance Mode می‌شود. 

همانطور که می‌دانید رابط کاربری One UI 5.0 بر پایه اندروید ۱۳ توسعه یافته است و قابلیت‌های بسبار خوبی دارد. در کنار این نرم‌افزار، بسته امنیتی نوامبر ۲۰۲۲ نیز ارائه شده است که باعث رفع باگ‌های قبلی و بهبود امنیت گوشی خواهد شد‌. البته گوشی گلکسی A04s  به خاطر اینکه یک مدل رده‌پایین است نسخه UI Core ۵.۰ را دریافت کرده است که برخی قابلیت‌های نسخه اصلی را ندارد.

اگر هنوز آپدیت مذکور را در گوشی گلکسی A04s خود دریافت نکرده‌اید می‌توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات بخش Software update، آن را به‌طور دستی چک کنید.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید