شایعه: تبلت شیائومی پد ۶ در اواسط سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد - تکفارس 
شایعه: تبلت شیائومی پد ۶ در اواسط سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد - تکفارس 

شایعه: تبلت شیائومی پد ۶ در اواسط سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد

افشین نوری
۸ دی ۱۴۰۱ - 19:32
شیائومی پد 6

شیائومی قصد دارد در آینده دستگاه‌های بیشتری به سبد محصولات خود اضافه کند و یکی از آن‌ها تبلت‌های پرچمدار سری شیائومی پد ۶ است که به نظر می‌رسد هم‌اکنون در دست طراحی هستند. مدل قبلی این سری یعنی شیائومی پد ۵ در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و حالا اطلاعات جدیدی درباره نسل ۶ منتشر شده است. 

کانال Digital Chat Station با انتشار پوستری در شبکه ویبو‌ فاش کرده است که شیائومی پد ۶ در سه ماهه دوم ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. به‌گفته این کانال، برند ردمی نیز روی یک تبلت جدید کار می‌کند که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دست نیست. 

سری شیائومی پد ۶ در دو مدل استاندارد و پرو معرفی خواهد شد و هم‌اکنون با اسم رمز Pipa و Liuqin در حال توسعه هستند‌. مدل پد ۶ ظاهرا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود، در حالیکه مدل پد ۶ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره خواهد برد. 

طیق اطلاعات امروز، هر دو تبلت فوق دارای نمایشگر ۱۱ تا ۱۲ اینچی خواهند بود و حاشیه‌های باریکی خواهند داشت. سیستم دوربین پشت آن‌ها نیز از نوع دوگانه خواهد بود که در سمت چپ پنل پشتی قرار خواهد داشت. ضمنا هر دو مدل از باتری دو سلولی بهره خواهند برد. 

از طرفی، شایعات قبلی به نمایشگر AMOLED با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای مدل شیائومی پد ۶ پرو اشاره کرده‌اند. این تبلت همچنین از قلم استایلوس، کیبورد و اتصال NFC پشتیبانی خواهد کرد. 

گفته می‌شود مدل شیائومی پد ۶ پرو فقط در بازار چین عرضه خواهد شد، اما مدل شیائومی پد ۶ علاوه بر چین در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.